Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing 430 mast Köpes "lite OT"

• 430 mast Köpes "lite OT"

Publicerad av Knatte på 27 juli, 2010 vid 16:59

Får nog lägga upp en blänkare här också, då köpes-forumet verkar vara rätt dött och kajko:blush: Just finns bara gamla annonser uppe och min egen hittas inte så lätt.. Något med filtreringen som inte verkar 100% ??

Men, men som rubriken säger, behöver jag en billig/funtionell 430 cm mast, där kolhalten inte spelar roll:

Är ute efter en 430 cm mast för att sätta ihop en ”nybörjarrigg”. Därför vill jag ha en billig 430 mast med låg kolhalt och masten får gärna vara välanvänd.
    Kravet är att den är fungerande och billig.
    Låg Kolhalt och slitstyrka år nästan ett bonus…
    Har du någom gammal mast liggandes över, som kan vara av intresse hör av dig!
    Bra om den finns i närheten av GBG.

http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=28710&title=mast-430-skick-och-kolhalt-oviktigt&cat=22

Knatte svarade 15 år, 9 månader sedan 0 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • Knatte

Gäst
    30 juli, 2010 vid 13:56

Är det ingen som har någon lämpligt objekt som ligger och tar plats hemma??

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA