• Publicerad av anonym-anvandare på 3 juli, 2003 vid 18:58

    min bräda vägde när jag köpte den 6,7 kg. nu verkar den fått större framtyngd och är rädd att den läckt in vatten. bytte stroppar för ett tag sedan och spände dem svinhårt (har hört att man kan skruva hål i skiten). jag har även fått ett litet hål på ca:3×3 mm på sidan men tog då genast upp brädan på land och ding dongade den.
    kan vatten komma in så anabbt genom ett så littet hål? hur kan jag se om vatten kommit genom stropp-pluggarna och hur lagar jag det isåfall?

    sinclair svarade 20 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • fnassel

    Medlem
    4 juli, 2003 vid 06:03

    Inen aning hur du skall kunna se om det är hål vid skruvarna, men du kan ju alltid dra med lite sillicon eller dyrligt med skruven för att säkerställa att det är tätt.
    Hälsningar Fnassel.

  • karapp

    Medlem
    4 juli, 2003 vid 07:09

    Skruva ut stroppen och sug sen utav bara fan i hålet, får du vatten i munnen så… e det vatten i brädan frown.gif

    Har du provat å väga brädan igen?

  • sinclair

    Medlem
    4 juli, 2003 vid 07:15

    Skruva ut stropparna och lägg brädan upp o ner med plast under alternatvit papper. Om det är vatten i brädan lär det synas på plasten/papperet.
    Om du sedan har vatten i brädan låt den ligga upp o ner ett tag och hoppas att det rinner ut. Eller ring CLS uffe och fråga honom om han har något expert knep.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.