Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åååh hopp!

  • fiskmat

    Medlem
    20 april, 2012 vid 13:38

    Av färgen på helikoptern att döma ser det ut som maui 🙂

  • thomas-stenqvist

    Medlem
    20 april, 2012 vid 14:09
    Svenne;686607 wrote:
    Första bilden är Ricardo Campello, den andra bilden är Robby Swift enligt Jimmie Hepp som tog bilden.

    Tack för snabbt svar

  • patriks

    Medlem
    23 april, 2012 vid 13:51

    Hur var det med den där höjdhoppstävlingen de körde på Maui för ett tag sen? Hur högt kom dom då?

  • svenne

    Medlem
    23 april, 2012 vid 15:07
    PatrikS;686795 wrote:
    Hur var det med den där höjdhoppstävlingen de körde på Maui för ett tag sen? Hur högt kom dom då?

    Bojjan var uppe på 62 fot (18,6 m) utan bakåtloopen, men Levi vann på 52.

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=oVtRJDG60RM&feature=player_embedded”]The Windsport Magazine / Epicsessions.tv Windsurf Jump Off Video Highlights – YouTube[/ame]

  • fnassel

    Medlem
    23 april, 2012 vid 18:24

    18,6 meter är sjuuukt högt och inte vilket hopp som helst från Bojan.
    Jag har själv problem att hoppa från 10:an! Lägg på ett antal meter, lite hård plast i händer och fötter och snurra 2 varv på vägen! fräckt!
    Shit vad jag kände mig gammal nu.

  • nyborjarsurfaren

    Medlem
    23 april, 2012 vid 21:18

    Respekt ! Och dem kör utan hjälm ! men grejerna verakar flyga långt när dem tappar/släpper taget.
    Men en krasch landning , måste göra ONT.

  • surfslusken

    Medlem
    24 april, 2012 vid 15:33
    nybörjarsurfaren;686834 wrote:
    Respekt ! Och dem kör utan hjälm ! men grejerna verakar flyga långt när dem tappar/släpper taget.
    Men en krasch landning , måste göra ONT.

    Ja eller hur, vilka dårar dom e som surfar överhuvudtaget.
    Man kan ju typ skada sej o sånt.

  • fnassel

    Medlem
    25 april, 2012 vid 07:03

    Jag vet inte om jag sett dig windsurfa någon gång Slusken, men den dag du kommer med liknande bildbevis på dig själv lovar jag att aldrig kommentera huruvida du någonsin fegar ur eller inte!

    Själv kan jag ju säja att med årens rätt och med 2 spräckta trummhinnor, ett brutet ben, och 17 stygn i foten så börjar hoppen bli lite lägre av någon outgrundlig anledning?!

    Jag är bara sjukt imponerad och avundsjuk på ungtuppar som Boujmaa (eller vad f…n han heter). Levi med mfl. som helt verkar sakna mina spärrar.

    Nu har jag inte tid att sitta här och surfa, måste packa brädan. Tänkte slå höjdrekord i Nyköping idag. Lär säkert komma upp på minst 2 meter! 😉

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Åååh hopp!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.