Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing AB+ bräda gratis….

  • adde

    Medlem
    10 mars, 2006 vid 07:37
    Lars_K wrote:
    Dra ihop 33 polare som beställer var sin bräda och som anger din bonuskod så har du din bräda gratis. De får också en egen bonuskod och-så-vidare. Najs pyramidspel Bringdal har klurat ut:
    http://www.abpluswindsurfing.com/sweden/index.htm
    Något för hugade konf-deltagare kanske… 😉

    Nya brädor verkar det finnas på sidan också…(freestyle 80-90-110) och tre nya speedbrädor (32-35-37)

  • Knatte

    Gäst
    10 mars, 2006 vid 07:39

    Speedbrädorna var ju helt sjuka:tongue: Går de att segla med i mindre än 20 + m/s och totalt plattvatenn:grin:

  • Oregistrerad

    Gäst
    10 mars, 2006 vid 08:07

    “Samtliga brädor levereras med AB+ boardbag, “

    det här är ju jävligt bra, är det fler märken som skickar med boardbag med brädan direkt utan specialbestälning?

  • ola_p

    Medlem
    10 mars, 2006 vid 08:11

    Goya skickar också med boardbag… Grymt bra är det, det är ju lite opraktiskt att använda en fet resebag till vardags. Så slipper man fundera på kompromisser när man skaffar sig resebag också..

  • tsurf

    Medlem
    10 mars, 2006 vid 08:34
    Lars_K wrote:
    Dra ihop 33 polare som beställer var sin bräda och som anger din bonuskod så har du din bräda gratis. De får också en egen bonuskod och-så-vidare. Najs pyramidspel Bringdal har klurat ut:
    http://www.abpluswindsurfing.com/sweden/index.htm
    Något för hugade konf-deltagare kanske… 😉
    Är Bringdal desperat att sälja brädor? SUCK!
  • svenne

    Medlem
    10 mars, 2006 vid 08:50

    För flera veckor sen skickade jag mejl till svenska “återförsäljaren”, som dessutom hade stavat adressen fel. Hittills inte en molekyl i retur.

  • fastforward

    Medlem
    10 mars, 2006 vid 10:27
    Knatte wrote:
    Speedbrädorna var ju helt sjuka:tongue: Går de att segla med i mindre än 20 + m/s och totalt plattvatenn:grin:
    32cm – är detta bredden på speed-brädan?? Låter helt absurt.
  • niclase

    Medlem
    10 mars, 2006 vid 10:42

    Jag undrar om jag ens känner 33 pers som är surfare…
    ..och ännu mindre troligt att alla de skulle kuta och köpa en sprojlans bräda…och än mindre troligt att just ALLA skulle vilja ha en AB+

    Jag tror Bringdal badat liiiite för mycket i saltvatten senaste tiden.

  • lars_k

    Medlem
    10 mars, 2006 vid 10:52

    Nja. Du måste ju inte dra ihop 33 st polare för att ens få rabatt.
    400 kr avdrag på priset per polare som köper bräda är det ju som gäller…

  • Knatte

    Gäst
    10 mars, 2006 vid 11:20
    Lars_K wrote:
    Nja. Du måste ju inte dra ihop 33 st polare för att ens få rabatt.
    400 kr avdrag på priset per polare som köper bräda är det ju som gäller…
    Tycker det är en kul ide, som kan vara lönsam om man går ihop ett par stycken 🙂
  • svanvik

    Medlem
    10 mars, 2006 vid 11:23

    Jag trodde de skulle vara dyrare måste jag säga. Vad jag kan förstå så är fenorna som följer med riktigt bar och inget trams som många andra leverantörer skickar med. Dessutom DaKine stroppar och boardbag. Hade varit rymt kul att få provsegla en.

  • adde

    Medlem
    10 mars, 2006 vid 11:26
    Knatte wrote:
    Lars_K wrote:
    Nja. Du måste ju inte dra ihop 33 st polare för att ens få rabatt.
    400 kr avdrag på priset per polare som köper bräda är det ju som gäller…
    Tycker det är en kul ide, som kan vara lönsam om man går ihop ett par stycken 🙂

    Rabatten per bräda blir ju inte ens 400 sek (om man mot all förmodan inte beställer oändligt många brädor – då närmar man sig 400 sek/bräda). I bästa fall ca 3% rabatt.

  • rasmus_w

    Medlem
    10 mars, 2006 vid 22:35
    fastforward wrote:
    Knatte wrote:
    Speedbrädorna var ju helt sjuka:tongue: Går de att segla med i mindre än 20 + m/s och totalt plattvatenn:grin:
    32cm – är detta bredden på speed-brädan?? Låter helt absurt.

    Är man liten och lätt och vill speeda så får man kanske gå ner på såna bredder. Erik Beale körde enligt uppgift ibland på brädor som bara var 30 cm breda och det gick ju rätt fort för honom.

  • _frippe_

    Medlem
    11 mars, 2006 vid 10:55

    Pga skatteskäl kan vi ej utbetala kontanter för refererad försäljning.

    Frågan är ju då vad man ska göra med sina 400 kr i rabatt per bräda… Dom säljer väl inte så mycket annat än brädor för 12-13000 eller?
    Som jag förstått det så kan man ju inte få rabatten på brädan man köper utan det är efter man köpt den osm man får en bonuskod att dela ut till sina polare.

  • lars_k

    Medlem
    11 mars, 2006 vid 11:51

    Som jag förstått ger han avdrag fram tills leveransdatum (då man betalar för brädan). Efter det kan man inte få rabatt. Dvs han betalar dej inte kontant i efterhand.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing AB+ bräda gratis….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.