Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing AB Gymnic……………NETTO

  • krillan82

    Medlem
    11 januari, 2007 vid 16:55

    Till sjunde himelen så klart…

  • marcel_101

    Medlem
    11 januari, 2007 vid 16:56

    i alla städer finns det byfånen, jonaish jag tror bestämt du är steffos byfåne

  • jonaish

    Medlem
    11 januari, 2007 vid 17:10

    @Marcel_101 358872 wrote:

    i alla städer finns det byfånen, jonaish jag tror bestämt du är steffos byfåne

    jaja..men du är familjens lilla byfåne broshan 😀

  • johanw

    Medlem
    11 januari, 2007 vid 17:54

    fungerade gejen eller

  • jonaish

    Medlem
    11 januari, 2007 vid 18:00

    @JohanW 358891 wrote:

    fungerade gejen eller

    Yepp..funka fint!

    Musklerna spänns rätt bra när man får en lång “stöt”

  • metallifredd

    Medlem
    11 januari, 2007 vid 19:49

    @jonaish 358736 wrote:

    Netto har ju nu lite roliga tränings leksaker bla, EMS (electronic muscle stimulation) är elektriska impulser som används för att stimulera hur musklerna drar ihop sig och slappnar av och då på något sätt kan man bygga lite muskler utan att jobba speciellt hårt har jag fattat det som.

    Nu innan man köper så undrar jag om någon här har testat lr köpt, lr kanske vet om de ger bra lr dålig träning, får man några mer muskler av den här saken?

    Ni har nog alla sett reklamen oxå på Tv-shop å de e nog samma sak som de nu säljer på Netto för 80kr typ.

    Är det något att ha?

    http://www.netto.se/internet/nettos/menu/main.nsf?Open

    man e ju lite lat o köpte en sån på rusta för några år sen. va svin svårt att få elektroderna att sitta rätt men när dom gjorde det så fick man “ticks”. såhär i efterhand var nog Karate-mode bäst men gjorde lite ont. batterierna tog slut efter två dagars konstant användande och jag hade inte fått större mukkler då. men du kan få köpa min dyrt om jag hittar den. säg 500kr? … 1000?

  • jonaish

    Medlem
    11 januari, 2007 vid 20:40

    @metallifredd 358929 wrote:

    man e ju lite lat o köpte en sån på rusta för några år sen. va svin svårt att få elektroderna att sitta rätt men när dom gjorde det så fick man “ticks”. såhär i efterhand var nog Karate-mode bäst men gjorde lite ont. batterierna tog slut efter två dagars konstant användande och jag hade inte fått större mukkler då. men du kan få köpa min dyrt om jag hittar den. säg 500kr? … 1000?

    haha…jag har inte den med elektroder som man trycker fast på kroppen! Min är lättare att leka med å man får nog mer mukkler 😀

    Kan ta bild på min 😀

  • zo0

    Medlem
    12 januari, 2007 vid 12:58

    Hahahaha .. så du skaffa en xD

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing AB Gymnic……………NETTO

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.