• yeeah

Medlem
    8 mars, 2004 vid 08:46

ingen som vet??? crille , micke??? frown.gif

• walle

Medlem
    8 mars, 2004 vid 15:48

…Top secret cool.gif grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    8 mars, 2004 vid 21:06

Svar till:

…Top secret cool.gif grin.gif

[/ QUOTE ]

Barnsligt… tänk om EH skulle ha den attityden. Tror dom flesta bord shapeare i svedala har haft han som förebild…

• dmp

Medlem
    8 mars, 2004 vid 23:55

Frågan e vad i hela friden du ska med ABS plast till??

• anonym-anvandare

Medlem
    9 mars, 2004 vid 00:09

Bromsa brädan. Hö hö hö…

/JK

• walle

Medlem
    9 mars, 2004 vid 06:09

det var ett skämt tongue.gif
    allvarligt talat så e de ju inte så svårt att söka på internet, prova det…
    det går bra att söka på ”plast” ”abs” m.m
    Du lär hitta massor av företag som säljer det grin.gif

• yeeah

Medlem
    9 mars, 2004 vid 09:40

ehh alvarligt talat så är det faktiskt ganska svårt att hitta det på nätet i allafall om man vill ha det i närmorådet så man kan åka o hämta det, frakten brukar bli för jävlig på skivor….för det första så får man en jävla massa bilsidor av ngn märklig anledning grin.gif för det andra så .. nåja..
    vad jag ska ha det till? för att slippa glasa runt om kanten på brädan! nåja jag har hittat ett företag i malmö som säljer skivor.

• anonym-anvandare

Medlem
    9 mars, 2004 vid 09:56

Svar till:

det var ett skämt tongue.gif
    Du lär hitta massor av företag som säljer det grin.gif

[/ QUOTE ]

Allvarligt talat, varför posta och låtsas som du har koll när du inte har det? smirk.gif

• brickan

Medlem
    9 mars, 2004 vid 11:31

Jag kan inte mycket om plast men jag har en gammal roddbåt i abs plast och på den går det inte att plasta utan abs måste svetsas.
    Detta har jag fått höra och det kanske finns flera olika abs plaster och jag kan mycket väl ha fel.
    Men min uppfattning är att abs plast är ”fet” och mjuk och det borde ju inte lämpa sig till brädbygge.

• yeeah

Medlem
    9 mars, 2004 vid 12:40

abs är det absolut vanligaste materialet till ”railsen” andra mtrl som använts vad jag har hittat är lexan & kormacell? givetvis borde enhel del andra plaster oxå funka, men varför vara testkanin när andra redan varit det??

• walle

Medlem
    9 mars, 2004 vid 16:05

Svar till:

Svar till:

det var ett skämt
    Du lär hitta massor av företag som säljer det

Allvarligt talat, varför posta och låtsas som du har koll när du inte har det?

[/ QUOTE ]
    Kul att du, som anonym!, skriver ett sådant inlägg…
    Nu är det ju så att jag dagligen envänder OLIKA plaster innom mitt jobb samt bor 2,5 mil utanför Västervik, komunen marnadsför sig som ett centrum inom plastindustrin grin.gif
    Kolla gärna in http://www.puck.se
    Så JAG vet nog i alla fall en del om det och har inga problem att få tag i div plaster och komposit material wink.gif

• zaihttam

Medlem
    9 mars, 2004 vid 17:06

prova playwood annars, går hur bra som helst när man ska göra huvudfotingar i trä. förresten någon som kommer ihåg huvudfotingarna? en sann klassiker!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.