Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Addicted to ride 2 – 45 min pepp!

  • Addicted to ride 2 – 45 min pepp!

    Publicerad av oaxen på 10 oktober, 2006 vid 14:52

    Hej!

    Efter en skön helg med mycket segling på västkusten kunde måndagen knappast avslutas bättre än med en purfärsk surfrulle i brevlådan!

    Så har man då kollat igenom Fanatics nya promo-rulle.
    Mycket segling från Maui, MEN en hel del andra spots också. Portugal(Guincho), Irland, Spanien, Israel, Venezuela med allt från vågor och fristil till lite skön friåkning.

    För 100 kr är det ett fynd!

    “Move of the movie” – Jonas Ceballos “ollar” upp 180 grader i vind, landar baklänges i vågen och slajdar blixtsnabbt runt sista halvvarvet.
    Fs + wave = sant!

    Grymt jobbat Calle!

    Enda önskemålet till nästa rulle – då de flesta vet att om en filmsekvens avlutas innan tricket/åket hunnit slutföras så missas antagligen landningen eller slutförandet. Jag kände mig en liten gnutta blåst på lite sköna wipe out:s.

    Filmens färgtema är grönt. Grönt är skönt. Skön är filmen.

    / Patrik “more addicted than ever”

    koa svarade 17 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • hstrom

    Medlem
    10 oktober, 2006 vid 15:55

    Vart kan man köpa den??

    /Jonas

  • svenne

    Medlem
    10 oktober, 2006 vid 16:10

    Jag måste ge cred för bättre musik än i ettan, klart mera tryck i surfet med rätt rytmer.

    En annan sak som verkligen skiljer essen från amatörerna är “ljudsynket”. Landar surfaren på beat eller mellan? Kommer läppsmacket på gitarrslaget eller efter?
    Calle är helt klart ett av essen.

    Köp filmen!

  • Oregistrerad

    Gäst
    10 oktober, 2006 vid 16:21
    Oåxen wrote:
    “Move of the movie” – Jonas Ceballos “ollar” upp 180 grader i vind, landar baklänges i vågen och slajdar blixtsnabbt runt sista halvvarvet.
    Fs + wave = sant!

    Tror jusst det movet är med i plug ´n play också, helt sinnessjukt och i särklass det coolaste ajg sett inom vindsurfing ever. Jag hade dött lycklig på stubben efter att ha dragit av en sådan grej.

  • mbkpeter

    Medlem
    10 oktober, 2006 vid 17:14

    köpte och kollade igår (går att köpa för enbert 100 spänn på sp). Sjukt bra pris för filmen, då många rullar ligger på 300. Fast sedan får man ett fanaticsug och det är väl beräknat 😉 och påkostat.
    Filmen är top of the line och speciellt går det inte få bättre kvalitet på surfrulle än inledningen på Maui. Sjukt coolt inslag från Irland samt att Isrealspeedern “the new falconboard is sick” är filmens absoluta höjdpunkt, Arnoldtema. hehe.

    Slår i alla fall Campellos Passion för 3 gånger priset med horselength.

    Grymt inspirerad och road

  • koa

    Medlem
    11 oktober, 2006 vid 05:02

    Riktigt kul att ni gillar “Addicted to ride 2” filmen/ DVD paketet så mycket!

    Det är många olika parametrar som ska stämma;
    “rätt” musik, locations, olika seglare olika mycket…vad ska vara med;
    wave, slalom, freeride, freestyle, lifestyle…osv = en mix som “alla” gillar…
    Det har blivit mycket bra resentioner ute i världen, vilket är riktigt kul.
    Och vad vi “tycker om” i olika delar av världen skiljer ibland väldigt mycket.

    “Addicted to ride 2” DVD:n finns på Skidsport och Surfers Paradise nu.

    Igen, tack och riktigt kul att Ni gillar den!

    Calle Nyberg

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Addicted to ride 2 – 45 min pepp!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.