• hugeo

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 09:47

    @henkeman70 366341 wrote:

    Låter spännande HugeO. Bra initiativ. Vart är prislistan på dina EH prylar??

    Fahlén sänker sina priser på alla Naishkites i år med 2000:-/kite hörde jag honom säga. Gäller det Fahléns Ozonekites oxå? Det börjar likna köparens markand. På tiden!!!

    Är det inte så att alla kites är relativt jämna i kvalitét och prestanda vid det här laget? Kollar man på begagnatsidan så tycks det jämnt fördelat mellan märkena vilka som har små lagningar/revor i duken, brustna bladders, bytta linor etc..

    Borde inte ALLA kites sänkas med 2000kr/st? Jag vägrar att tro att ngn kite är så mkt bättre än ngn annan att en generell prisänkning går att stå emot.

    Jag uppmanar alla som går i tankar på att köpa nya kites att köpa av Fahlén eller HugeO. Eller den som matchar priset de har.

    hehe, kom ihåg jag säljer inte till vikken smålänning som helst dock… får väl fixa en prislista snart

  • psychonauten

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 14:08

    @HugeO 366508 wrote:

    YES, FULTILT respect!!! haft en sån! bra kitebärda bra pop! lol

    ROCK SOLID kan man säga!

  • pepa

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 17:01

    jag har en kommefilosofi so du kommer få känna av snart huggelito. hela världen kommer få känna av den faktiskt.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.