Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing AHD GPS Speed Challenge with The Cup…

  • faster

    Medlem
    22 februari, 2009 vid 16:45

    ja se upp grabbar har aldrig varit så vältränad som jag är nu…..

  • kapten-k

    Medlem
    22 februari, 2009 vid 17:01

    @faster 531763 wrote:

    ja se upp grabbar har aldrig varit så vältränad som jag är nu…..

    Jag får håll när jag går ut till brevlådan!

  • mattias-j

    Medlem
    22 februari, 2009 vid 19:47

    För anmälan via GP3S, logga in som dig själv. Välj sedan under “My gps”, “My equipment” där finns “Events”. Gå in där och på AHD Speedchallenge, så trycker du på grönt plus. Då är du på, och kan se ditt namn när du sedan går in via “Event” på GP3S förstasida. Provade en länk tidigare, men det funkade inte. Jag tror det har att göra med att man måste vara inloggad som sig själv…Om det strular, PM:a mig så ska jag försöka hjälpa till.

  • p-malmkvist

    Medlem
    24 februari, 2009 vid 12:00
    MacTS;531753 wrote:
    Fan, jag har alltid trott att det var mycket buk som gällde för speed???? Men det kanske bara gäller segel?

    Du får hänga på och springa samt göra armhävningar, rygglyft etc på rasten när du är i tokholm och jobbar, tänkte köra västerbron-söder mälarstrand-norrmälarstrand, har snart lurat med mig vinpimplaren benke också..
    Det är många som smygtränar i speedSverige så häng på tycker jag:cool2:

  • imported_macts

    Medlem
    24 februari, 2009 vid 14:38

    @P Malmkvist 532157 wrote:

    Du får hänga på och springa samt göra armhävningar, rygglyft etc på rasten när du är i tokholm och jobbar, tänkte köra västerbron-söder mälarstrand-norrmälarstrand, har snart lurat med mig vinpimplaren benke också..
    Det är många som smygtränar i speedSverige så häng på tycker jag:cool2:

    hmmmm….springa i tokholm??? Jag får ta mig en funderare på det….

  • styret

    Medlem
    24 februari, 2009 vid 15:45

    jag tvivlar jag Mac. men om du nu skulle kuta lite. se till att göra det uppe i tjockholm för nere på ön blir det inget av med det.

    Jag ska åka upp till ön i helgen och se till så att Kenta håller sitt försäsongs-whiskeyochbira-schema så att vi kan vara i högform när ni anländer tillsammans med flyttfåglarna i maj.

  • seeberg

    Medlem
    24 februari, 2009 vid 16:37

    Kanske lite tidig fråga men jag undrar går det anmäla sig till den här tävlingen på plats? Eller måste man regga sig på det där forumet som nämns ovan?

    Och vad är kraven måste man ha en GPS (eller 2 som jag läste i nån tråd?) Går det låna om man inte har en?

    Är ingen speedfreak, men det här arrangemanget på Öland låter ju kanon! Vore perfekt om nån vänlig själ bara kunde redogöra lite kort om krav o anmälan….annars får man ju läsa typ 4000 st trådar, här på speedforumet innan man har kopplat greppet.

  • mes

    Medlem
    24 februari, 2009 vid 16:49

    Oespekt för den listan!
    Dags att visa var skåpet ska står i år Gunnebo!!!?

  • mattias-j

    Medlem
    24 februari, 2009 vid 16:52
    Seeberg;532217 wrote:
    Kanske lite tidig fråga men jag undrar går det anmäla sig till den här tävlingen på plats? Eller måste man regga sig på det där forumet som nämns ovan?

    Och vad är kraven måste man ha en GPS (eller 2 som jag läste i nån tråd?) Går det låna om man inte har en?

    Är ingen speedfreak, men det här arrangemanget på Öland låter ju kanon! Vore perfekt om nån vänlig själ bara kunde redogöra lite kort om krav o anmälan….annars får man ju läsa typ 4000 st trådar, här på speedforumet innan man har kopplat greppet.

    Du kan anmäla dig via GP3S, men det går alldeles utmärkt att PM:a mig eller Micke Ö också. GPS krav är Amaryllo/GT-11/31 alltså doppler. Det räcker gott med 1 st! Det har tagit lite tid att få klart en ren inbjudan, men den kommer väldigt snart(dagar). Där kommer all info att finnas om tävlingen, boende, mat, säkerhet och allt annat.

    Mvh
    Mattias J, Micke Ö

  • hanko

    Medlem
    24 februari, 2009 vid 19:23

    @mes 532225 wrote:

    Oespekt för den listan!
    Dags att visa var skåpet ska står i år Gunnebo!!!?

    It´s now or never hehe..! Hoppas givetvis på +30 knop så jag kan lägga in årets session på GPSSS.

    Gunnebo,,,, mer än bara windsurfing.

  • tobhed

    Medlem
    25 februari, 2009 vid 22:04

    Såg att Martin Van Meurs nu har anmält sig, ska bli skönt att tvåla till honom ordentligt. Har för mig att han har seglat lika fort som mitt PB på en Fanatic Viper med standard fena…

  • hanko

    Medlem
    25 februari, 2009 vid 22:06

    @tobhed 532491 wrote:

    Såg att Martin Van Meurs nu har anmält sig, ska bli skönt att tvåla till honom ordentligt. Har för mig att han har seglat lika fort som mitt PB på en Fanatic Viper med standard fena…

    Blir orolig att se att du inte ändrat din “signatur” Tobie..!! Men i de nu avslutade äktenskapsförhandlingarna är nu Öland spikat..! Nu gäller det att bearbeta arbetsgivarhållet och ev. kollegor som får jobba ist. TR-4-ever

  • hanko

    Medlem
    27 februari, 2009 vid 07:49

    Ingen dålig lista med deltagare inför The Cup (Åtminstone 90%-iga)..

    De tjugo första en bra bit över 30 knop!! Men det avskräcker knappast…..det inspirerar… http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=event&val=56

  • jester

    Medlem
    27 februari, 2009 vid 08:40

    “The Ryder cup of speedsurfing”…. Apkul!

  • mattias-j

    Medlem
    27 februari, 2009 vid 11:24

    För er som inte läst Kona tråden på konfen, där vi hamnat lite OT. Jester och jag har kommit överrens om att det blir en Guitar Hero tävling någon utav kvällarna, eller alla :laugh: Så träna upp fingerfärdigheten!!!

Sida 2 av 9

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing AHD GPS Speed Challenge with The Cup…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.