• vindsokaren

    Medlem
    12 juni, 2009 vid 08:00
    CharlieB;552701 wrote:
    Är det någon som har något att säga om denna brädlinje, dvs som faktisk har seglat den?

    Charlie

    Har provat den på Öland/hagapark körde med 4.7,21 fena och det var 93 litaren
    Väldigt skön bump`n jump bräda,men som sagt bara kört den i 2 tim.
    Fick veta AHD concept wave linje slutar vid 87 lit för att rebound skulle fortsätta i dom större storlekarna.

  • sode

    Medlem
    12 juni, 2009 vid 18:15

    Bicless kör väl en hel del AHD-brädor… men det kanske var Furyn han körde mest…

  • vindsokaren

    Medlem
    12 juni, 2009 vid 20:18
    sode;552876 wrote:
    Bicless kör väl en hel del AHD-brädor… men det kanske var Furyn han körde mest…

    Han har ju möjlighet att testa det mesta,men han har också bara kört rebounden typ 2 tim.

  • surfsnubbe

    Medlem
    12 juni, 2009 vid 20:54

    Jag har kört en del på en 103:a men har ingen större erfarenhet av liknande brädor, brädan känns hur som livlig och härligt lös trots sin storlek, den är stabil i hög fart och har en härlig pop.

  • bicless

    Medlem
    19 juni, 2009 vid 12:23

    Jag har för utlåning om någon vill testa 🙂
    Livlig och snabb, jag är dock inte själv vågfantast så har inte haft möjlighet att testa den i vågor. Det är en freestyle wave med powerbox så gissar att en inte är lika lätta att svänga på vågen som en renodlad vågis men det får vi reda på när den tetstats där. Bruno AHDs produktchef verkar inte ha några problem att rida vågor med den (se nedan).

    Mvh

    Bicless

  • charlieb

    Medlem
    21 juni, 2009 vid 16:31

    r nash har loopat en mistral one i och för sig…

  • bicless

    Medlem
    21 juni, 2009 vid 18:10

    Vi får troligen över en 103:a till visby nästa helg, kontakta ulf efter det om du vill testa 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.