• Åhh neeej!

    Publicerad av sourra på 28 augusti, 2007 vid 18:28

    Jag blir så jävla trött! Nu har man åkt hela vägen från Sverige till Paros för att surfa också visar det sig att det blåser hemma. Då är det föga tröst att det blåser drygt 35 knop. Hela resan är ju helt förgäves. Man skärper inte ens till sig när man ska landa när det inte är 17°C och maneter i vattnet. Och brun blir man också! Jag saknar min sälvåtdräkt. Insåg just att man dessutom går miste om en massa gratisträning när man inte kan kånka på en massa tung utrustning eftersom ens kiteprylar ligger på kitecentret vid stranden och torkar över natten.

    Ikväll måste vi äta deras jävla husmanskost som bara består av en massa grillat kött och goa sallader. Jag vill ha blodpudding! Hur ska man härda ut två veckor i det här helvetet? Ååååh!!! Ta mig härifrååån!!!

    christian12345 svarade 16 år, 8 månader sedan 13 Medlemmar · 29 Svar
  • 29 Svar
  • jonaish

    Medlem
    28 augusti, 2007 vid 18:35

    Aloha, de er dejligt 😉

  • hattfan

    Medlem
    28 augusti, 2007 vid 18:37

    @sourra 409511 wrote:

    Jag blir så jävla trött! Nu har man åkt hela vägen från Sverige till Paros för att surfa också visar det sig att det blåser hemma. Då är det föga tröst att det blåser drygt 35 knop. Hela resan är ju helt förgäves. Man skärper inte ens till sig när man ska landa när det inte är 17°C och maneter i vattnet. Och brun blir man också! Jag saknar min sälvåtdräkt. Insåg just att man dessutom går miste om en massa gratisträning när man inte kan kånka på en massa tung utrustning eftersom ens kiteprylar ligger på kitecentret vid stranden och torkar över natten.

    Ikväll måste vi äta deras jävla husmanskost som bara består av en massa grillat kött och goa sallader. Jag vill ha blodpudding! Hur ska man härda ut två veckor i det här helvetet? Ååååh!!! Ta mig härifrååån!!!

    Sourra, jag är rädd att jag officiellt måste gå ut i aftonpressen och säga att jag hatar dig!

  • nn4an_mike

    Medlem
    28 augusti, 2007 vid 19:04

    Lika bra att köra namninsamling på det, Hattfan, efter den redovisningen av Sourra är du inte ensam om att känna så…

  • rusiak

    Medlem
    28 augusti, 2007 vid 19:08

    @NN4AN_Mike 409527 wrote:

    Lika bra att köra namninsamling på det, Hattfan, efter den redovisningen av Sourra är du inte ensam om att känna så…

    Count me in! 😉

    Johan, ha de jvligt gytt 🙂 När du kommer hem rekar vi spots!

    //alex

  • jezaja

    Medlem
    28 augusti, 2007 vid 20:43

    Ditt svin!
    Jag kan inte ens köra då jag vrickat foten lite lätt så nu är livet riktigt riktigt orättvist.

  • henkeh

    Medlem
    29 augusti, 2007 vid 08:46

    Jasså vissa har flyt…
    Var på Paros 4 – 11/8 med hela kiteutrustingen, men just den veckan blåste det inte en dag :-). (Skönt) att höra att vinden är tillbaka… Hoppas du ser upp för lyxkryssarna!

    /Henrik

  • surfmc

    Medlem
    29 augusti, 2007 vid 17:58

    @sourra 409511 wrote:

    Jag blir så jävla trött! Nu har man åkt hela vägen från Sverige till Paros för att surfa också visar det sig att det blåser hemma. Då är det föga tröst att det blåser drygt 35 knop. Hela resan är ju helt förgäves. Man skärper inte ens till sig när man ska landa när det inte är 17°C och maneter i vattnet. Och brun blir man också! Jag saknar min sälvåtdräkt. Insåg just att man dessutom går miste om en massa gratisträning när man inte kan kånka på en massa tung utrustning eftersom ens kiteprylar ligger på kitecentret vid stranden och torkar över natten.

    Ikväll måste vi äta deras jävla husmanskost som bara består av en massa grillat kött och goa sallader. Jag vill ha blodpudding! Hur ska man härda ut två veckor i det här helvetet? Ååååh!!! Ta mig härifrååån!!!

    Fan va gött !

    När är du hemma igen? Pratade precis med Greg, han tänkte komma till vbg/gbg när du kommer hem.

  • sourra

    Medlem
    30 augusti, 2007 vid 17:19

    Skønt att høra att ni lider dær hemma. Det enda problemet som finns hær før tillfællet ær ett nynorskt tangentbord och datorer som inte gillar raw-bilder. Nu har vi två dagars lugnt hav framfør oss så vi kan kurera våra ømma muskler och snygga till de hiskeliga rashguard-brænnorna. Sen kickar den igång igen, den jævla vinden… Den 11 september ær jag hemma i maneternas land igen. Då ska det rekas spots och vallas danskar. Åh vad jag længtar till blodpuddingen, den ultimata hårdrocksmaten.

  • gh0st

    Medlem
    30 augusti, 2007 vid 21:21

    The Hoff loves it!

  • christian12345

    Medlem
    31 augusti, 2007 vid 07:36
    sourra;410137 wrote:
    Skønt att høra att ni lider dær hemma.[..]

    Håll käften, Johan. Ditt kalsongryckskonto är redan övertrasserat.

  • sourra

    Medlem
    31 augusti, 2007 vid 17:57

    Fullt tryck i struten och lutande horizonter sa det raecker och blir over!

  • eddie

    Medlem
    1 september, 2007 vid 00:13

    Rashguards…??
    Stackars satar… har ni inte solkräm?
    Här kör alla i Speedos.

    Btw,
    Jag och Vicky pratade om vilka som var roliga på Steffo. Jag kunde egentligen bara komma på mig själv, + en kille från Gbg, nu vet jag att det var du!
    Grattis, du vann tandpetaren i mixerbordet på baren “the Doors”
    Det är bara att ta den, hälsa från mig!
    Spelar han fortfarande lika hög musik?

  • sourra

    Medlem
    1 september, 2007 vid 16:44

    Speedos? Nej, hær ær det bara ok att ha speedos om man ær fet, hårig och strandraggar med en mercedesnyckel i handen. Jag missar på en av punkterna. Vidare har jag inte inspekterat klubben i fråga men jag ska gå och rycka tandpetaren øgonabøj. Imorgon kommer vinden igen. Och korten.

  • sourra

    Medlem
    3 september, 2007 vid 16:38

    Nu har det æntligen tagits några kort i jpeg-format men tyværr læmnar bilderna en del att ønska. Man kan sæga att fotografen inte har jærnkoll på bitarna. Vi ska jobba en del på det i veckan så kanske det dyker upp någonting visuellt framøver.

    Lina: Det ær synd att allt blir så litet
    Jag: Va?
    Lina: Jo nær man fotar, allt blir så litet då.
    Jag: Det ær væl bara att zooma då?
    Lina: Zooma?
    Jag: Ja, zooma.
    Lina: Ahaa…

  • virena

    Medlem
    3 september, 2007 vid 21:57

    @sourra 411261 wrote:

    Nu har det æntligen tagits några kort i jpeg-format men tyværr læmnar bilderna en del att ønska. Man kan sæga att fotografen inte har jærnkoll på bitarna. Vi ska jobba en del på det i veckan så kanske det dyker upp någonting visuellt framøver.

    Lina: Det ær synd att allt blir så litet
    Jag: Va?
    Lina: Jo nær man fotar, allt blir så litet då.
    Jag: Det ær væl bara att zooma då?
    Lina: Zooma?
    Jag: Ja, zooma.
    Lina: Ahaa…

    Låter som att du har det härligt, men två veckor går snabbt. Dú får satsa på 7 månader istället:laugh: :laugh: :laugh: Hade grym klättring idag i fjällbo. Gjorde ett ledförsök på en riktigt schysst 6c, gjorde alla move men va tvungen att vila i två bultar. När kommer du hem så vi får klänga lite i bergen?

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.