Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Åhus? Platt?

  • samhansson

    Medlem
    14 mars, 2007 vid 12:40

    i den lilla äckliga sjön alltså

  • skotten

    Medlem
    14 mars, 2007 vid 13:36

    loads of nice women up there too…….

  • kinetic

    Medlem
    14 mars, 2007 vid 13:42

    Hehe…ja tror inte att brudarna hittat ditt än, men visst en fin sommardag så:-). Gällande “sjön” har ja för mig att den ligger i nåt fågelreservat typ så då lär de va förbjudet o segla där, ja kan dock missminna mig…

  • gurra_g

    Medlem
    14 mars, 2007 vid 14:20

    Jag har kört precis utanför sjön i havet en gång för länge sen o jag har för mig att de var mer som ett träsk än en sjö, massa vass över allt… tror de va fågelreservat där också… Kan ha fel var två år sen jag var där… men om det inte är en massa vass så kan de vara riktigt nice…

  • guran

    Medlem
    14 mars, 2007 vid 17:06

    @Gurra_g 370033 wrote:

    Jag har kört precis utanför sjön i havet en gång för länge sen o jag har för mig att de var mer som ett träsk än en sjö, massa vass över allt… tror de va fågelreservat där också… Kan ha fel var två år sen jag var där… men om det inte är en massa vass så kan de vara riktigt nice…

    så sant. den där “sjön” är bara sumpmark men platt som attan är det när det blåser. här o var sticker det upp en massa pålar också.

  • fesen

    Medlem
    14 mars, 2007 vid 17:22

    @Gurra_g 370033 wrote:

    Jag har kört precis utanför sjön i havet en gång för länge sen o jag har för mig att de var mer som ett träsk än en sjö, massa vass över allt… tror de va fågelreservat där också… Kan ha fel var två år sen jag var där… men om det inte är en massa vass så kan de vara riktigt nice…

    Äsch…det är väl bara att slipa kanterna så är det problemet strax löst! 🙂

  • hbgkitare

    Medlem
    15 mars, 2007 vid 09:39

    Varje gång jag kör över bron efter Åstorp strax innan Ö Ljungby (Rönne å) så sätter fantasin igång om en kitelekplats likt en kablepark. Skall försöka ta en bild nästa gång jag kör förbi där så ni kan se om det kan vara nåt att ha. Jag tänker i alla fall testa det i sommar när vinden ligger på där syd eller nord.

  • samhansson

    Medlem
    15 mars, 2007 vid 09:52

    det är den som alltis svämmar över? tror de funkar i v – nv

  • hbgkitare

    Medlem
    15 mars, 2007 vid 10:25

    Måste testa den i alla fall, bara kolla upp var man kan köra ner med bilen någonstans utan att behöva gå för långt! Men det är rätt, alltid översvämmat där!

  • niklas82

    Medlem
    15 mars, 2007 vid 16:10

    pölen ligger inte långt ifrån paradiset i heller har letat som fan efter det

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Åhus? Platt?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.