Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Airiel wave 360, känn på den!

Taggad: ,

  • endy

    Medlem
    3 december, 2002 vid 12:10

    Säger bara KLOCKREN cool.gif

  • calle_b

    Medlem
    3 december, 2002 vid 12:38

    Den där var juh bara för mycket!!! Surfporr på av den högre skolan:) smile.gif smile.gif smile.gif I “down the line” gör väl Rush Randel en ruggig oxå, eller mistar jag mej? Stor våg, bra fart och fantastiskt flyt genom hela manövern…

    Jaja. Nu är min dag fixad.. Att jag sedan ska på ölprovning är juh inte ett minus heller smirk.gif

    Ha d gott

  • anders_hoffman

    Medlem
    3 december, 2002 vid 15:16

    laugh.gifWave 360 i all ära men den där slår fan allt jag nånsin sett i waveväg, är det nyberg som seglar? Minst sagt jävligt cool! Men man ska ju inte skylla på förhållandena heller! Vilken snygg jäkla landning han får på oxå, behåller farten genom hela tricket. UNDERBART ATT SE

    /Anders

  • dr-masse

    Medlem
    3 december, 2002 vid 16:09

    Ähum, om Calle Nyberg satte sådana där grymmetresextis skulle han nog inte filma så mycket mer… 😉 (han lär lysa som en sol i flera dar om han läser din komplimang!)

    Det är Rush Randle som seglar. Han är skapligt bra på sådana där moves (har något minne av liknande manövrar av honom för flera år sedan).

    Surfa På!

  • voodoo

    Medlem
    3 december, 2002 vid 16:45

    har inte filmsnutten ett par år på nacken?
    Randle windsurfar väl inte så mkt längre utan satsar mer på surfingen på den konstgjorda vågen som dom turnerar runt med?
    Jaws är väl också ett av hans fritidsområden men inte med windsurfing grejer utan surfbrädor med stroppar!

  • kungdenknege

    Medlem
    3 december, 2002 vid 17:04

    Konstgjord våg!? Förklara!

  • jonasp

    Medlem
    3 december, 2002 vid 17:28

    dom sprutar massor med vatten mot nån slgs formad vägg (tror jag) och får på så sätt en våg som dom kör på. De använder kortare och bredare brädor än i vanlig surfing har jag för mig.

    Hursomhelst detta är ju inte häftigare än inomhuswindsurfingen som sändes på eurosport förut! otroligt tyskt. laugh.gif

  • voodoo

    Medlem
    3 december, 2002 vid 17:39

    “konstgjord våg?”
    Kolla länken så får du det förklarat i detalj wink.gif
    http://www.standingwave.net/frhistory.asp

  • kungdenknege

    Medlem
    3 december, 2002 vid 17:51

    Verkar ju dödligt häftigt, men har Rush lämnat Fanatic helt eller vadå? Jävligt efter blush.gif

  • koa

    Medlem
    3 december, 2002 vid 20:37

    cool.gif

    Filmklippet är från Starboards film & foto-shoot i våras 2002, på Maui.
    Rider: Rush Randel
    Film: Calle Nyberg
    Plats: Hookipa Beach Park – H´Poko.
    Så det är ju ganska aktuellt…och framförallt så håller denna manöver i många år, i jämnförelse med alla nya småtrix i freestyle.
    Yes, Rush gjorde en fet likadan manöver i filmen “Down the line”. wink.gif

  • voodoo

    Medlem
    3 december, 2002 vid 21:58

    Bra att han är kvar i windsurfingen för det där vill vi ju se mer av.
    Tyckte bara att jag kände igen klippet och tittade inte så noga (down the line har man ju sett ett antal ggr), men borde ju sett att det var aktuell utr. wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Airiel wave 360, känn på den!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.