Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing AKUT! sele hyras under en vecka (Göteborgs området)

  • AKUT! sele hyras under en vecka (Göteborgs området)

    Publicerad av johanh på 17 augusti, 2009 vid 19:15

    Hallå!
    Ska till rhodos på semester och kita med flickvännen, trodde jag hade en sele i str S men tydligen inte.

    Är det någon som har en billig sele i str S lr XS till salu eller kan tänkas hyra ut en sele för en billig peng under en vecka från och med onsdag skulle jag bli otroligt tacksam!!!

    skriv här eller ring på 0736773338

    mvh Johan

    johanh svarade 14 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • neven

    Medlem
    17 augusti, 2009 vid 19:43

    Jag har nog en Pat Love Wire sele i förrådet du kan få köpa av mig. Storlek S. Finnes på Johanneberg.

  • johanh

    Medlem
    17 augusti, 2009 vid 19:48

    låter kanon, var bor du i johanneberg? själv bor jag på lindströmsgatan, ligger en gata bakom johannebar.

    pris eller ska jag ringa dig så kan vi snaka om det imorgon?

  • neven

    Medlem
    17 augusti, 2009 vid 20:03

    haha ok då har du det rätt nära. Gibraltargatan, samma hus som Johannebar. 🙂

    Slå en pling imorrn så kommer vi överens så kan du komma och hämta den på eftermiddag/kvällen. 0708-867386

  • sourra

    Medlem
    17 augusti, 2009 vid 20:08

    Johanneberg, där allt händer (ja utom själva surfet då)…

  • johanh

    Medlem
    17 augusti, 2009 vid 20:12

    japp det e i johanneberg allt händer=)

    fint fint slår dig en pling imorgon så hoppas vi den passar i både str och pris

    hörs // Johan

  • che_riff

    Medlem
    18 augusti, 2009 vid 08:12

    Jag har en sittséle min tjej provat en gång. Detta i fall Nevens inte passar.

    Flickväns kommentar efter första dagen -“Vad är det som är så kul med detta?”

    Flickväns kommentar flera dagar senare efter första soliga dagen vid fin lagun -“Det ser rätt skönt ut att bara åka omkring sådär?”

  • _dave

    Medlem
    18 augusti, 2009 vid 08:43
    johanh;567730 wrote:
    japp det e i johanneberg allt händer=)

    fint fint slår dig en pling imorgon så hoppas vi den passar i både str och pris

    hörs // Johan

    I’ve got one you can borrow. No charge. Is tomorrow morning too late?
    073720 7663.

    D.

  • johanh

    Medlem
    18 augusti, 2009 vid 10:24

    ska kolla vad neven har att erbjuda passar den och e ett bra pris så kör vi nog på den men annars ringer jag dig Dave, riktigt schysst om jag kan låna den i såfall, imorgon innan lunch går utmärkt!

    / Johan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing AKUT! sele hyras under en vecka (Göteborgs området)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.