• tobhed

    Medlem
    2 april, 2012 vid 21:15

    Daniel, låt nu kaffegossarna köra med sina låtsasprylar så kör vi med våra, mer rejäla saker 😉

  • surfan

    Medlem
    3 april, 2012 vid 04:17
    tobhed;685040 wrote:
    Daniel, låt nu kaffegossarna köra med sina låtsasprylar så kör vi med våra, mer rejäla saker 😉

    Jaja tängte inte på det 🙂

  • tsurf

    Medlem
    3 april, 2012 vid 04:40

    Al 360 bommar är otroligt styva men oxå mycket tunga i bakstycket.

  • mahi

    Medlem
    3 april, 2012 vid 08:36

    Mattias, du har PM

  • bicless

    Medlem
    5 april, 2012 vid 19:52

    Har aldrig kört AL men bara hört gott om dem. När jag bytte från fiberspar till Mauisails carbone blev det ett rejält lyft för mig. sjukt styva och ser ut som nya efter flera säsonger. Enda att klaga på var att det är lite väl tunga i längre längder, nästan löjligt mycket förstärkningar på dem. Men nya race 170-230 verkar grym, klart lätt och smidig. vill nån testa den har jag den i demobom.
    Jinli som gör mauisails kolbommar är nog den fabrik som har bäst rykte i kina när det gäller högkvalite kolfiberprodukter inom sportartiklar. Skitsvårt för vattensport märkena att in sina produktioner där, vad jag förstått står flera varumärken och knackar på dörren för att få produktionstid.

  • swe117

    Medlem
    5 april, 2012 vid 21:30

    Kan bara säga att X9an är en grym bom, verkligen!!! Men Mauisails bommar är lika grymma, körde MS Wave 170-230 förra året med 7.0 och neråt, och jäklar vilken bom. Styv som ….. och med något tunnare grepp och mindre vidd får man riktigt bra kontakt med riggen och kan satsa allt i bla slörarna. Precis fått hem den nya 170-230 slalom med bredare bakstycke, ska bli nice att hänga på 8.4an (som för övrigt ser kanonfin ut:) på den 🙂

  • seve1000

    Medlem
    5 april, 2012 vid 21:58
    SWE117;685316 wrote:
    Kan bara säga att X9an är en grym bom, verkligen!!! Men Mauisails bommar är lika grymma, körde MS Wave 170-230 förra året med 7.0 och neråt, och jäklar vilken bom. Styv som ….. och med något tunnare grepp och mindre vidd får man riktigt bra kontakt med riggen och kan satsa allt i bla slörarna. Precis fått hem den nya 170-230 slalom med bredare bakstycke, ska bli nice att hänga på 8.4an (som för övrigt ser kanonfin ut:) på den 🙂

    Tänk om du fick uppleva en komplett NP rigg:tongue:

  • romoslimb

    Medlem
    8 april, 2012 vid 05:19

    Ïîâòîðíîå íàæàòèå ýòîé êëàâèøè îñòàíàâëèâàåò çàïèñü.Íàïîìíèì, 17 Ìàÿ 2010 ã. lbp 2900 äðàéâåð ñêà÷àòü 64 Çàêðûâøèñü â êàáèíåòå è ìãíîâåííî îòðóáèâøèñü îáðåòÿ Íèðâàíó â Áðàõìàíå, ïèùåëîæåö øóìíî è òÿæêî îòðûãèâàåò ñîäåðæèìîå ðóáöà îáðàòíî â ðîò, ãäå îíî íàêîíåö-òî ïåðåæ¸âûâàåòñÿ.Êðîìå òîãî, Ñåðåæà ñ Ìàëþòîé ïðîèçâîäèëè óäèâèòåëüíî ñõîäíûé ïðîäóêò – Òàòàðñêèé ïîíÿë ýòî, íàéäÿ â èõ ïàïî÷êàõ äâå ðàáîòû, ïîñâÿùåííûå îäíîìó è òîìó æå ïðåäìåòó.. 10873192660 ñêà÷àòü êîíôèãóðàöèè 1ñ ïðîêàò http://niceanimal.ru/other/26-lenivec.html

  • romoslimb

    Medlem
    8 april, 2012 vid 05:20

    Íî ïîñëå òîãî êàê ÷àñòü ÷åðíîâîãî âàðèàíòà ïðîñî÷èëàñü â ñåòü Èíòåðíåò, Ñòåôàíè çàÿâèëà, ÷òî çàâåðøàòü êíèãó íå áóäåò.À òâîè ýòè, “óìíûå è êðàñèâûå”? êóðñîâàÿ ðàáîòà ïî äåëîâîìó îáùåíèþ Íàñòóïèëà âåñíà, íà çåëåíîé òðàâå îäóâàí÷èêè Æåëòûì ãëàçîì ìîðãàþò è, ñîëíöó óëûáêó äàðÿ.×åì ëó÷øå çâóê, òåì äîðîæå ïîëó÷àåòñÿ ñèñòåìà.. 10873359041 ñêà÷àòü íîâûå ïðèêëþ÷åíèÿ çîëóøêè íà ìøç-àøäó http://classtaxi.ru/2012/03/10/%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%be%d1%81%d1%82%d0%b8-12/#comment-18

  • mattias-j

    Medlem
    15 april, 2012 vid 13:50

    Bommarna åker imorgon, någon mer som ska med?? Innan 14…

  • hanko

    Medlem
    21 april, 2012 vid 21:36

    Allt slutar ändå med Maui Sails-bommar…… MS–rules..! In my wet dreams..Barry!!

  • mattias-j

    Medlem
    22 april, 2012 vid 08:13

    Landar i Sverige kommande vecka. Jag beställde några extra bommar för att den Svenska ordern skulle komma upp i 15 bommar. Då fick man nämligen välja färg. Det blev svart i grundfärg med vita och blå kryss. Jag beställde också några extra frontbeslag och bomclips, så om någon skulle ha otur och köra sönder något så har jag lite reservdelar…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.