Albufeira

Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 7 månader sedan av BrandoDahome.

• Författare
     Natural
    Medlem

Ska till Albufeira (Algarvekusten, Portugal) i mitten av september. Har någon koll på läget där, hyra av utr. osv? Har inte hittat ngt på nätet, så verkar inte vara ngn famous spot. Är iofs rätt ny i gamet, så behöver inte vara helt grymt heller…plattvatten föredras.

onsis
    Medlem

Tja!
    Var i Albufeira för 3 veckor sedan. Tyvärr är det inte så hot windsurfing ställe. Jag rekommenderar dig att hyra en bil och åka till Tarifa i Spanien över en två dagar och surfa. Där är det tyvärr inte plattvatten men där kan du hyra och kanske gå en kurs också med lärare.
    Ett tips bara! Sedan kan du ju alltid kolla om det finns bättre surfställe i Faro.
    Små tips bara från mig!
    Onsis

Natural
    Medlem

Tack för tipset! Ska nog höra mig för på flygplatsen i Faro. Får väl spela strandtennis i annat fall.

Hej,

här kommer en länk som jag hittade på en Holländsk site, (kille undrade samma sak som dig) http://www.windsurfpoint.com/indexEN.htm#

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2023 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account