Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Alla advent???

  • Alla advent???

    Publicerad av virena på 17 december, 2006 vid 21:49

    😀 Tjhooo!

    Jag och Kalina har tänkt dra ut och surfa på julaftons morgon om det blåser och inte är minusgrader. Eller kanske ändå, bara för att ha lyckats surfa alla advent på ett och samma år. Det lär väl inte hända så många gånger i ens liv om man inte flyttar till värmen vill säga:wink: Är det nån som e sugen att hänga på? Vor ju kul att va ett gäng med :santa:

    Tack för idag Alex o Jonte (var det du hette va?) Det var ju helt sjukt grymt bra. Helt fantastiskt att kunna surfa i tre timmar tredje advent i våtdräkt i sverige:grin: Jag hade så roligt att det bara pirrar i magen så fort jag tänker på det. Apelviken var ju superkul att köra i.

    wakenils svarade 17 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • tote

    Medlem
    18 december, 2006 vid 21:01

    Ska vi inte köra på lördag då? Verkar bli bättre vind då! Eller lördag oxå…
    Vad på tok för länge sen jag badade nu! =)

  • baner

    Medlem
    18 december, 2006 vid 22:39

    Det är rätt gott o dricka glögg o käka choklad också.

  • kalina

    Medlem
    19 december, 2006 vid 15:01

    @Virena 355001 wrote:

    😀 Tjhooo!

    Jag och Kalina har tänkt dra ut och surfa på julaftons morgon om det blåser och inte är minusgrader. Eller kanske ändå, bara för att ha lyckats surfa alla advent på ett och samma år. Det lär väl inte hända så många gånger i ens liv om man inte flyttar till värmen vill säga:wink: Är det nån som e sugen att hänga på? Vor ju kul att va ett gäng med :santa:

    Tja Babe!
    Hehe, ganska kul att du räknar med mig 😉 Jo, E det inte minus grader och vind så e jag på. Jag har bakat så mycket så vi får se om jag kanske rullar fram på vattnet 😉 Haha! Juliga kramar till dig min söta lilla vän

  • kalina

    Medlem
    19 december, 2006 vid 15:02

    @Tote 355094 wrote:

    Ska vi inte köra på lördag då? Verkar bli bättre vind då! Eller lördag oxå…
    Vad på tok för länge sen jag badade nu! =)

    Jag har sonen så det blir bara julaftons morgon mamma e ledig =) Hehe!

  • virena

    Medlem
    19 december, 2006 vid 15:45

    @Tote 355094 wrote:

    Ska vi inte köra på lördag då? Verkar bli bättre vind då! Eller lördag oxå…
    Vad på tok för länge sen jag badade nu! =)

    Tja!

    E det Tompa som jag känner??? Minns ju inte vad du heter på steffo:smile: . Jag kör gärna både på lördag och julafton. E du på? Vi kan ju höras. Förstår att du e sugen och att bad på jul är ju en gamal tradition he he.

  • virena

    Medlem
    19 december, 2006 vid 15:47

    Tja Babe!
    Hehe, ganska kul att du räknar med mig 😉 Jo, E det inte minus grader och vind så e jag på. Jag har bakat så mycket så vi får se om jag kanske rullar fram på vattnet 😉 Haha! Juliga kramar till dig min söta lilla vän

    Det e klart jag räknar med dig. Du får gärna låna min “vilda” 7a om det av någon händelse skulle blåsa mycket. Du gillar ju den:wink: …

  • klw

    Medlem
    20 december, 2006 vid 00:09

    Hoppas Ni kommer ut på julafton. Skicka gärna in en julhälsning med bildbevis.

    Lycka till!

    /W

  • kalina

    Medlem
    20 december, 2006 vid 10:33

    @Virena 355166 wrote:

    Tja Babe!
    Hehe, ganska kul att du räknar med mig 😉 Jo, E det inte minus grader och vind så e jag på. Jag har bakat så mycket så vi får se om jag kanske rullar fram på vattnet 😉 Haha! Juliga kramar till dig min söta lilla vän

    Det e klart jag räknar med dig. Du får gärna låna min “vilda” 7a om det av någon händelse skulle blåsa mycket. Du gillar ju den:wink: …

    Du vet att jag gillar snabba grabber 😉

  • tote

    Medlem
    21 december, 2006 vid 19:25

    @Virena 355163 wrote:

    Tja!

    E det Tompa som jag känner??? Minns ju inte vad du heter på steffo:smile: . Jag kör gärna både på lördag och julafton. E du på? Vi kan ju höras. Förstår att du e sugen och att bad på jul är ju en gamal tradition he he.

    HOHOHO
    Klart det e tompa som du känner! Vem skulle det annars vara??? :santa: Verkar mer troligt på lördag men tjatar ni så kanske jag kan en stund på julaftons morgon med… 😉

  • virena

    Medlem
    21 december, 2006 vid 19:40

    @Tote 355517 wrote:

    HOHOHO
    Klart det e tompa som du känner! Vem skulle det annars vara??? :santa: Verkar mer troligt på lördag men tjatar ni så kanske jag kan en stund på julaftons morgon med… 😉

    Tjohooo!

    Kul att höra att du lever, tycker inte om att du drar till fjällen och byter lägenhet mm. Har saknat dig på vattnet:smile:. Jag skall dra ner till Varberg imorn. Om du e ledig får du gärna hänga på. Sen blir det Varberg på lördag och det blåser. Gärna tidigt så jag hinner hem innan jag ska hämta min aussiepolare på landvetter 17.20. Och självklart tjatar vi om julafton, ju fler desto roligare:smile:

  • tote

    Medlem
    21 december, 2006 vid 20:43

    @Virena 355519 wrote:

    Tjohooo!

    Kul att höra att du lever, tycker inte om att du drar till fjällen och byter lägenhet mm. Har saknat dig på vattnet:smile:. Jag skall dra ner till Varberg imorn. Om du e ledig får du gärna hänga på. Sen blir det Varberg på lördag och det blåser. Gärna tidigt så jag hinner hem innan jag ska hämta min aussiepolare på landvetter 17.20. Och självklart tjatar vi om julafton, ju fler desto roligare:smile:

    Jobbar imorn och sen måste jag köpa dessa förbannade julklappar :confused2
    : Tidigt på lördag låter fint! Hoppas det blir riktigt bra!!! Vi hörs och ses!

  • wakenils

    Medlem
    22 december, 2006 vid 18:27

    Nån som ska ner till varberg från götet imorgon som jag kan åka med? Är lite sugen på att kita, verkar inte bli storm dock…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Alla advent???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.