Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Alla surfare

  • dala

    Medlem
    31 maj, 2000 vid 07:25

    Moget inlägg med skön attidyd. NOT!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 maj, 2000 vid 07:30

    Vaddå kan inte du skita samtidigt som du hoppar ?????
    Det kan jag iallafall……..=)

  • wisco

    Medlem
    31 maj, 2000 vid 08:47

    det är faktiskt inte så lätt, men om du säger att vi kan det så..

  • tedan

    Medlem
    31 maj, 2000 vid 08:58

    Vad kommer det sig att att alla som skriver idiot inlägg alltid är anonyma?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    31 maj, 2000 vid 19:19

    Bengt-Urbo
    En förutsättning för permissionen över denna helg var att du tog dina Noskaten-plex, det vet du. Vad det inte det vi kom överens om?

    Du inställer dig på Östra Paviljongen kl 04.30 i morgon. Som du förstår så kan du glömma din bevakade permission på din favorit-strand över midsommar efter detta barnsliga tilltag. Och Surf-uppvisningen i näckrosdammen för Syster Majken från Socialstyrelsen den 2 juli kan inte komma på tal efter detta. Det förstår du nog.

    Vi få börja om med terapisamtalen på måndag som vanligt. Och jag som tyckte vi hade kommit så långt i våra diskussioner om tång och sjögräsfenor. Du ska inte heller vara så säker på att Dr Blycher låter dig bläddra i dina gamla årgångar av Surf på rastgården efter det här tilltaget.

    Bengt-Urbo jag är både bestört och sårad.
    Hälsningar
    Syster Diesel

  • voodoo

    Medlem
    1 juni, 2000 vid 06:35

    Efter detta svaret kan du ju bara inte skriva anonymt, det var det BÄSTA svaret på länge, så dina inlägg vil jag inte missa du får väl logga in som Syster Diesel och ge oss lite goa råd. ;o)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 juni, 2000 vid 10:54

    Helt klart så kan den nya svenska surftidningen inte bara innehålla reportage
    om GPS-race och den splitter nya tävlingsgrenen: Wave-Speed (seriöst faktiskt),
    nä Syster Diesels fråga pyskologen-spalt är givetivs ett måste med tanke på vad
    som händer med dom som börjar w-surfa (jag behöver bara gå till mig själv.)

    Så när årets “runner-up” för Nobel-priset i litteratur skrev detta historiska inlägg
    på konf. så kunde jag inte bara låta bli.
    Övning ger färdighet.
    Mvh // Bosse // Syster Diesel

  • jaws

    Medlem
    1 juni, 2000 vid 18:29

    Ignorera omogna inlägg! De vill bara provocera och Ni ger dem vatten på kvarnen genom att svara.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Alla surfare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.