Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Älsklingarna trillar sönder

  • Älsklingarna trillar sönder

    Publicerad av gogga på 7 oktober, 2009 vid 10:18

    Behöver ett par tips hur man lämpligast lagar några saker.

    1. Dingade fenor på surfbräda. När jag har slipat ner skadan och ska bygga upp den igen: Kommer det att hålla att bygga på med Plastic Padding eller måste jag lägga på glasfiberduk? PP är ju förbannat mycket lättare att hantera. Lagade en av mina första brädor med detta och det höll kanon, dock är fenor lite mer utsatta!

    2. Sprucken ventil. Håller det med Liquidsole?

    3. Depowern släpper av sig själv när det brallar på. Har någon testat att dra på en del surfvax på remmen? Borde öka friktionen avsevärt.

    Long live EH wave -05!

    skotten svarade 14 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • skotten

    Medlem
    7 oktober, 2009 vid 10:45

    I have a spare depower at home, we can try replacing it and see if it helps… duude.. its been waay too long… are you just pissing around in Habo, I never see you at the good spots anymore.

  • gogga

    Medlem
    7 oktober, 2009 vid 11:41

    Kör inte så mycket längre. Bara när det är riktigt bra. Då blir det nere på näset eller på bjärehalvön. Inte värt att köra så långt om det inte är riktigt bra. Död åt plattvatten!

  • molle73

    Medlem
    7 oktober, 2009 vid 12:47

    Liquidsole funkar!

  • skotten

    Medlem
    7 oktober, 2009 vid 13:32

    yeah nice one man… I understand your reasons mate, pretty much the same race here for us in the office.. well… hugo has always been like that I guess.. but hell gimme a call and let me know where you want this new depower strap delivered and we see if it helps you out.

    Family love.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Älsklingarna trillar sönder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.