Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf Ältasjön onsdag 11/1

  • Ältasjön onsdag 11/1

    Publicerad av trimmarn på 10 januari, 2012 vid 17:07

    Jag var nere och kollade ältasjön idag. Snackade med sktidskoåkare som hade rekat och bedömde isen som “säker”
    Är det ngn som e sugen på en repa? Jag kan fm el em.
    Peder 0734 21 95 20

    tsss svarade 12 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • vindsokaren

    Medlem
    10 januari, 2012 vid 21:03

    Hm vore trevligt nu när vinden kommer men efter all ledighet är det jobb som gäller denna vecka.

  • kinetic

    Medlem
    10 januari, 2012 vid 21:59

    Jag kan dessvärre inte…Men till helgen så e ja på, bara isen håller :grin:. Min nya planka skickade i måndags så det finns en god teoretisk chans att den hinner upp hit tills på fredag, hoppas….

  • trimmarn

    Medlem
    11 januari, 2012 vid 16:15

    Jag skippade segling idag kändes blött och ensamt. Men det var en grupp ca 15 skridskoåkare på ältasjön.

  • tsss

    Medlem
    11 januari, 2012 vid 18:19
    trimmarn;679354 wrote:
    Jag skippade segling idag kändes blött och ensamt. Men det var en grupp ca 15 skridskoåkare på ältasjön.

    hej

    Jag läste just färdrapporten från den grupp som körde Ältasjön -Flaten o sen Drevan idag, ganska säkert den grupp du såg. Dom varnade uttryckligen för att Dreviken blivit farlig genom regn o blidväder. “Obehagligt tunt nästan överallt” och Ältasjön var nog bara aningen bättre.

    Så söder om stan behövs verkligen den kommande kylan, endast riktigt små sjöar kan tänkas ha is som håller just nu. Hälsn Tomas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf Ältasjön onsdag 11/1

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.