Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Amatörfilm 22feb 2008

  • tim-eriksson

    Medlem
    25 februari, 2008 vid 18:48
    Perrapops;447270 wrote:
    Vet inte riktigt med vinden, brorsans uppskattning, jag var ju i lite av ett vindhål, var själv på vattnet och ville känna mig safe, tittar man ut bakåt på fjärden så gässar det rejält!
    Absolut, till sommarn , kommer doch vara på surfsemester i 5 HELA VECKOR på Gotland och surfa!

    Gött, har tänkt att dra öland och skåne med surfbussen men vem vet, Gotland är f*n så mycket närmare så kanske ändrar riktingen ditåt, sedan så är det sjukt bra fest och fina flickor där 🙂

    Har troligen 3 veckor ledigt mitt i sommaren så vi får se vad som händer… Surfbussen ska iaf brukas!

  • johnsv

    Medlem
    16 mars, 2008 vid 22:22

    Bra film, det ser verkligen kul ut! Vad heter låten i filmen?

  • kronaldo

    Medlem
    17 mars, 2008 vid 10:49
    Perrapops;447270 wrote:
    Absolut, till sommarn , kommer doch vara på surfsemester i 5 HELA VECKOR på Gotland och surfa!

    härligt perra då ses vi där i sommar! riktigt skön film. Keep up the good work

  • perrapops

    Medlem
    17 mars, 2008 vid 14:05

    Kommer förhoppninsvis en liten uppföljare i helgen, om vinden tillåter och om det inte understiger 0-gradigt allt för mycket..:)

    Ska fråga brorsan om låtnamnet, tror den heter summer breeze och är med jason mraz.. Dock osäker.

    Ses på Gotland!

  • swe-496

    Medlem
    17 mars, 2008 vid 15:25

    Bra kvalité tycker jag. Keep upp the good work..

  • gifvars

    Medlem
    17 mars, 2008 vid 20:16

    Tjena.
    Nää, nu klarar jag inte det här längre.
    Hur får jag igång filmerna?
    Sitter med Safari/Firefox o senaste quicktime, men inget på filmsidan som blir en länk till filmen eller nåt i stil med “save target”. F—n… Å ja som jobbar med datan, suck.
    Hjälp!

    Mvh,
    -JG

    Jooo, jag har sökt Faqen, men med den desperation jag känner kommer jag inte hitta en elefant i en folka.

  • stoorfaen

    Medlem
    17 mars, 2008 vid 21:07

    Perra, som sagt “rriktit fett” som skåningarna säger! Detta är annat än spjutet från i sommras! 😀 Faen va sugen jag blir….inget ont om spjutet! 😉

    Gifvars, jag hade samma strul med rullarna, jag laddade ner ett program från http://www.download.com som heter FLV player. Det laddar ner själva filmfilen tror jag, sen har den en player som kan spela upp grejerna, funkar som en smörklick. Programmet poppar upp som ett “ladda ner fönster” när du trycker på “play” på sidan med filmen.

  • ola_p

    Medlem
    17 mars, 2008 vid 21:08

    @gifvars 452476 wrote:

    Tjena.
    Nää, nu klarar jag inte det här längre.
    Hur får jag igång filmerna?
    Sitter med Safari/Firefox o senaste quicktime, men inget på filmsidan som blir en länk till filmen eller nåt i stil med “save target”. F—n… Å ja som jobbar med datan, suck.
    Hjälp!

    se till att du har flip4mac installerat å så gå till:
    http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?action=jump&id=341&catid=15

  • surfslusken

    Medlem
    18 mars, 2008 vid 11:39

    Men va fan!!! De där e ju INTE Ekerö!! Du kör ju mellan Slagstabadet o Slagstaholme!! De va just där allt började en gång i tiden för mej me!!!

  • perrapops

    Medlem
    18 mars, 2008 vid 18:16

    Det stämmer såväl så,, brorsan är lite dålig på geografi, fick bli en akut nödlösning då färjjäveln skulle ta 50 minuter och klockan var runt 14-15 nånting.

  • diil

    Medlem
    18 mars, 2008 vid 20:10

    Gött mosimos! Det där är riktig Sverigesurf det, byigt, kallt och korta insjö-repor. Kunde riktigt känna sötvattenssmaken i munnen, med tydliga inslag av kall död vinterfisk och rutten vass. Bra film, mer sånt!

  • gifvars

    Medlem
    21 mars, 2008 vid 20:45

    Aaaah! Gud (läs flip4mac) är god!
    Tack för all hjälp!
    Å vikken störtskön rulle, önskar bara att nån nu vill göra “Windsurfing – The movie; Or meet Kreti ‘n Pleti ripping up their not so famous home spot”

    -JG

  • stoorfaen

    Medlem
    22 mars, 2008 vid 11:31

    det luktade faktiskt död fisk, tycker mälaren överlag kan var lite skabbig ibland, surfade nära mälarbaden ett par gånger i somras, det är ju så jäkla grumligt! tYCKER BÄTTRE OM ÖSTERSJÖN:)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Amatörfilm 22feb 2008

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.