Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Anders Bringdal anno 1987…

  • Knatte

    Gäst
    21 juni, 2006 vid 21:13
    adde wrote:
    Kolla detta sköna klipp med den Herr Bringdal… Det var inte igår 😀

    Här finns flera klipp.

    Hmm… 1987 ska det ju vara
    /adde
    Nostalgi :tongue: En sådan bräda som syns i videon, Tiga Pro Race och ett NP World cup racing, var bland de första riktigt bra brädorna/seglerna jag hade.
    Brädan var lätt och styv, men ömtåligt som ett tunt äggskal :laugh:
    Likadant så har jag haft en F2 lightening kossa också, som syns på bilden på bilden för boards sailng year trailer. Tyvärr funkar inte denna videon för mig:mad:

  • dr-masse

    Medlem
    22 juni, 2006 vid 06:31

    Ah, underbar! Hade även jag exakt ett sådant där WC racing, var Anders idolen eller?

    Känns ju fint att konstatera att han skulle kört sk-en av de allra, allra flesta av oss idag på 20 år gamla grejor. Mmmmm.

    Men bäst var väl ändå musiken, kan det bli mer 1986? Nej, det kan det inte.

    Suuuuuuuuurfa På! – nu är det midsommar!

  • Knatte

    Gäst
    22 juni, 2006 vid 06:54
    dr Masse wrote:
    Ah, underbar! Hade även jag exakt ett sådant där WC racing, var Anders idolen eller?

    Känns ju fint att konstatera att han skulle kört sk-en av de allra, allra flesta av oss idag på 20 år gamla grejor. Mmmmm.

    Men bäst var väl ändå musiken, kan det bli mer 1986? Nej, det kan det inte.

    Suuuuuuuuurfa På! – nu är det midsommar!

    Jag minns definitiv att jag hade ett WC racing 7.0 kvm, men sedan bytte jag till Dunkerbecks linje och MK1 osv i stigande ordning.
    Men visst var anders kungen. Bäst var han ju på Tiga/Coppello och NP tiden 😀

  • jester

    Medlem
    22 juni, 2006 vid 07:02

    Cool speed-video med galningen Laird Hamilton på andra länken!

  • hjn

    Medlem
    22 juni, 2006 vid 07:21

    Med ungarna i säng satte jag mig ner och gick igenom gamla SP utskick och lite tidningar.
    Säger bara det beware time flyes. Det är för mig extra tydligt när man ser AB en medelålders man (jag i samma ålder) som ”nyss” hade tjockt ljust hår och tiden för sig (1988 broschyr). OK allt är ju relativt vi är ju inte lastgammal, knappt halvgammal, men kan inte hjälpa att man blir både lite nostalgisk och vemodig.
    AB for ever…

  • poopzilla

    Medlem
    22 juni, 2006 vid 07:57

    Sköna killer loops också. Dom ser man inte så många av idag.

    Thomas

  • adde

    Medlem
    28 juni, 2006 vid 08:23

    Tydligen skall de gamla NP filmerna släppas på DVD under året!!! Rigmalore, Heart and Soul mfl…

    Laird som laddar höga hopp med speedbrädan…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Anders Bringdal anno 1987…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.