Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Angående Kent på OnTop Windsurfing

• Angående Kent på OnTop Windsurfing

Publicerad av anonym-anvandare på 16 januari, 2003 vid 17:02

Hej!

Är det någon som vet ngt om skitstöveln och lögnaren som har OnTop Windsurfing? jag uppmanar samtliga inför nästa säsong att INTE handla av det företaget. Oärliga affärer och lögner har vi tillräckligt av i samhället!

anonym-anvandare svarade 21 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 6 Svar
  • 6 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    16 januari, 2003 vid 18:19

Jag har handlat av han och det har inte varit några problem. Han skickade grejjerna först å sen pröjsade jag in på hans konto.
    -Din kritik var ju verkligen saklig och informativ… smirk.gif

Vänligen

\Tommy Nordén

• anonym-anvandare

Medlem
    16 januari, 2003 vid 18:20

Vad föranleder denna skarpa reaktion? har själv en del negativa erfarenheter, men inte så skarpa

• anonym-anvandare

Medlem
    16 januari, 2003 vid 18:20

Vad föranleder denna skarpa reaktion? har själv en del negativa erfarenheter, men inte så skarpa

• anonym-anvandare

Medlem
    16 januari, 2003 vid 21:37

Håller med Tommy
    Dessutom är Kent trevlig att snacka med.
    /Danne

• anonym-anvandare

Medlem
    17 januari, 2003 vid 07:43

1)Ringde kent. + 2)Han plockade fram grejor. + 3)Jag åkte hem till honom fick grejor och en faktura som jag fick betala efter leveransen! = Suverän service och fullt förtroende åt båda håll. Så ska det vara!!

Per

• anonym-anvandare

Medlem
    17 januari, 2003 vid 08:46

Jag har fått olika prisuppgifter och lite annat strul, men tycker vi skiter i att göra personangrepp på konfen!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Angående Kent på OnTop Windsurfing

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.