Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Angenämt problem!
-
Ja kanske! Tabou hmmmmm………11649:-. En del cash! Oauah, var är min plånbok, få se nu……………
-
mer än dubbelt så mkt. som du kan köpa min 99 DROPS 8’5 79L för, inkl boardbag & 2 “Stone” fenor 8.25 & 9.25 !!!!! VARFÖR är inte ngn intr. av denna suveräna bräda??
-
Kolla på http://www.pasport.nu outlet Han ahr en JP 2000 260 85l har fått grymmekritik men det har du väl läst…8500sek.
-
Vet inte om man törs handla av honom. Senast jag gjorde det var brädan jag fick trasig lite överallt och 1 månad försenad.
-
Är han oseriös? Han har ett par schyssta erbjudanden annars. Vågar man handla av honom?
/Robin
-
jag tycker att du ska välja en wavescore 88, du väger ju nästan 90 kg!
score 88 och 78:an känns nästan likadant, bara det att 88:an inte sjunker när det mojnar..///Peter
rip it up…
-
PA har jävligt schyssta erbjudanden. Tyvärr så är ju mannen helt cirkustokig, men har man tid att vänta ett år eller två så kommer man nog bra överens med honom.
Nej men skämt och sido så funkar det bra att handla av honom ibland och ibland inte. En gång beställde jag en bräda av honom som jag fick efter en vecka, en annan gång så beställde jag ett segel som jag väntade ett år på och sen blev det inget ändå. Han har ju också ovanan att stänga av sin telefon så att man inte kan få tag i honom under långa perioder. -
Och när man väl får tag på honom så säger han att han har skickat brädan och att den kommer senast dagen efter, men inget kommer. Därefter får man int tag på honom på en vecka osv osv…
-
Låter precis som den PA som jag oxå har kommit i kontakt med……
Logga in för att svara.