Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Anna Sparre
-
patrikol wrote:jonaish wrote:patrikol wrote:jonaish wrote:patrikol wrote:jonaish wrote:patrikol wrote:AnnaS wrote:haha, vad håller ni på med?
Ja va faen Anna säg till om jag skall ta dom i öronen! 😉Hahhaaaa.. patricool 😀
Den där va bra du !! Men du behöver nog en studsmatta lr något för att nå upp 😉
(190 cm lång) Inte Melker i allafall det vet jag men hur lång du är har jag iofs ingen aning om. 😉195cm faktiskt :grin:…………Såå du får ta å hoppa lite 😉
Ja då blir det väl till att hänga lite då! 😉jaa..jaaa!!
Då ska jag allt ta å hänga dig upp och ner och skaka fram lite vett ur dig!
“Man ska inte hänga i dom som är längre än sig själv”….!!
Förgrömmade unge……….;)
Ja vett är det enda som du kan få ut av mig! 😉Jaaaa…Men det är INTE mkt vett du har..;)….De lilla du har kan du få ha kvar..
Nää…förlåt, man ska va snäll mot dem som inte har de så lätt för sig i livet oxå!! 😉
Blir de någon vind i Habo, i veckan…Patrikol ???
-
jonaish wrote:patrikol wrote:jonaish wrote:patrikol wrote:jonaish wrote:patrikol wrote:jonaish wrote:patrikol wrote:AnnaS wrote:haha, vad håller ni på med?
(190 cm lång) Inte Melker i allafall det vet jag men hur lång du är har jag iofs ingen aning om. 😉195cm faktiskt :grin:…………Såå du får ta å hoppa lite 😉
Förgrömmade unge……….;)
Ja vett är det enda som du kan få ut av mig! 😉Jaaaa…Men det är INTE mkt vett du har..;)….De lilla du har kan du få ha kvar..
Nää…förlåt, man ska va snäll mot dem som inte har de så lätt för sig i livet oxå!! 😉
Har du hört uttrycken man skall inte kasta glas i stenhus eller inte kasta pil i gummibåt? 😉Ingen aning om det blir vind kass i ryggen så jag kan inte utnyttja den tyvärr,
men jag tycker det har blåst ganska rejält ett tag nu så det blir säkert mera vind i veckan, lite goa bilder kan väl vi få njuta av som inte kan komma ut?
Så kör på med kameran det är alltid kul med bilder. -
patrikol wrote:jonaish wrote:patrikol wrote:jonaish wrote:patrikol wrote:jonaish wrote:patrikol wrote:jonaish wrote:patrikol wrote:AnnaS wrote:haha, vad håller ni på med?
Förgrömmade unge……….;)
Har du hört uttrycken man skall inte kasta glas i stenhus eller inte kasta pil i gummibåt? 😉Ingen aning om det blir vind kass i ryggen så jag kan inte utnyttja den tyvärr,
men jag tycker det har blåst ganska rejält ett tag nu så det blir säkert mera vind i veckan, lite goa bilder kan väl vi få njuta av som inte kan komma ut?
Så kör på med kameran det är alltid kul med bilder.Ahahahaaa….
nä fan, de uttrycker har jag då inte hört..!!
men jag har då hört “man skall inte kasta sten i glashus”
jajajaa.. jag ska nog försöka fixa lite bilder till dig gamle man…
-
nu tycker jag vi flyter ut från ämnet lite grann…åter till anna…det var helt sjukt, hon stod på baren och dansade med slipsen knuten på huvet och skrek “no no, H2O”, sen streakade hon genom hela lund..det var helt galet, men kul
-
Hur gjorde hon när hon “streakade” ?
Gjorde hon så här då eller?….http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_12944986.asp
Ååå de där kanske va anna i bikini?!?!
-
jonaish wrote:Hur gjorde hon när hon “streakade” ?
Gjorde hon så här då eller?….http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_12944986.asp
Ååå de där kanske va anna i bikini?!?!
NEI! anna anvender inte bikini…….Åtminstone inte på fyllan,
-
ja det kan jag tänka mig. Anna blir alltid så stupfull och gör ja ofta sånna grajor. Känns väldigt bekant. Eller var det melker som gör sånt… hmm blandar jag ihop det nu.. hmmmmmmm
Logga in för att svara.