• Ännu en…

    Publicerad av oscar på 4 november, 2001 vid 16:12

    ..grym dag på Roxen. 15-18 m/s med byar på 22m/s. Rip 253 och 4.2! Känns skönt att avsluta säsongen såhär. Men blir det fler sådana här varma blåsiga dar så kanske man sticker ut…..

    pher svarade 22 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 november, 2001 vid 16:48

    Kanon, men avsluta är det inte nu det börjar med dom verkligt grova vindarna??

  • pher

    Medlem
    4 november, 2001 vid 20:15

    Jaa, här kommer en inte lika positiv rapport.. 🙂

    Var ute på Mälarn Västerås.. Fick låna en rigg av en kompis, Tack Stickan! Så slapp jag släpa ner all utrustning från vinden igen.. 🙂
    Efter mycket meck så kom jag tillslut ut på min långbräda.. jaa jag tog den för att slippa bada så mycket..
    Körde med en 6nolla.. och f-n va byigt det var.. Jag badade några gånger och svor och förbannade som vanligt när det går dåligt..
    Sen fick jag kramp i underarmarna och händerna,, så tillslut orkade jag inte dra rigg.. Höll på att driva in bland stenarna och bryggan,, så då simmade jag med “skiten” en bit för att inte sabba prylarna.
    Sen lugnade vinden sig och jag kunde hoppa upp och komma säkert iland iaf.

    Jag är glad att jag åtminstone testade på detta kyliga vatten.. men måste säga att jag trivs så in i baljan mycket bättre när jag står i shorts och kör… Summer I love you!

    Slut seglat i Sverige för min del iaf… denna säsong..

    Fast det var inte så kallt iaf.. Dock fick jag kramp,,,använde inte hängsele så mycket,, det var för byigt…

    Tack för mig… 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.