Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ännu en lokal tråd: sydväst-skåne imorgon torsdag

  • ännu en lokal tråd: sydväst-skåne imorgon torsdag

    Publicerad av oskie på 3 september, 2003 vid 17:38

    Blir det vind och bra väder tänkte jag sticka till Habo eller Skanör på förmiddagen (10/11 och framåt) imorgon. Någon som är ledig och hänger på?

    Det ser ut att bli NV och då funkar väl Habo bäst, och Skanör strand i viss mån också? Finns där några folk vid dessa ställen på vardagsförmiddagar? (Förutsatt att det blåser.) Tråkigt att surfa ensam – speciellt i Skanör eftersom jag inte surfat där innan…

    oskie svarade 20 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • racso

    Medlem
    3 september, 2003 vid 17:47

    Tjena Oskar!
    Ska det blåsa imorrn alltså? Eller ska du ut med sjufemman;)
    Har inte större än 6.0 så jag får nog lugna mig…

    Hoppas du får fin segling! /Oscar

  • oskie

    Medlem
    3 september, 2003 vid 18:23

    Tjenar Oscar smile.gif

    Vill helst inte segla med Zero-5 7.5an (tycker mitt NP 6.4 känns mycket bättre och är roligare att segla med), men det brukar tyvärr bli det seglet… smile.gif

    Det ser ut att blåsa 6-8 m/s och det är ju inte mycket att hurra för egentligen. Får väl hoppas på bättre till helgen, men det ser mörkt ut…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ännu en lokal tråd: sydväst-skåne imorgon torsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.