Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ännu ett avsnitt ifrån Naish TV

  • Ännu ett avsnitt ifrån Naish TV

    Publicerad av tomasw på 25 april, 2011 vid 21:11

    [ame=”http://vimeo.com/22714058″]Episode Five : Sam Light in a Nutshell on Vimeo[/ame]

    petting_4 svarade 13 år sedan 9 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • pepa

    Medlem
    26 april, 2011 vid 08:58

    Långt ifrån Sams bästa sida och jag tycker inte det blir bra film när åkaren är så kameramedveten. Hade väntat mig mer från det här avsnittet 🙁

  • sourra

    Medlem
    26 april, 2011 vid 09:54

    Åkningen var det sannerligen inget fel på men det skulle varit mer av den varan och mindre av det andra. Ragnarök i nästa!

  • pepa

    Medlem
    26 april, 2011 vid 10:16

    Whäääät han har ju kört bra mycket bättre i alla andra rullar. Eller har jag fel på ögonen idag? Tyckte det var hög kite och sloppy grabs.

  • skanepaul

    Medlem
    26 april, 2011 vid 10:57

    Tyckte också det var för hög kite, det måste vara sjukt svårt att hålla den lågt verkar det som!

  • regfellow

    Medlem
    26 april, 2011 vid 16:23

    Detta avsnittet handlade juh om kitesurfningens baksida! Drika sprit, grilla, brudar, höga kiter och sloppy grabs…

  • tomasw

    Medlem
    26 april, 2011 vid 18:13

    Jag tycker fenorna ser förstora ut.

  • mickec

    Medlem
    26 april, 2011 vid 21:28

    jag tycker han ar spänt bootsen för dåligt.

  • mickec

    Medlem
    26 april, 2011 vid 21:28

    har*….

  • lima-ko

    Medlem
    27 april, 2011 vid 05:05

    Jag tycker han pratar med för mycket brittisk brytning.

  • skanepaul

    Medlem
    27 april, 2011 vid 11:36

    Jag tycker han borde banta lite….

  • r1k

    Medlem
    27 april, 2011 vid 12:57

    Jag tycker han borde byta märke.

  • sourra

    Medlem
    27 april, 2011 vid 13:26

    Du kan ju alltid hålla tummarna för att han en dag tröttnar på att köra det fetaste av det feta

  • lima-ko

    Medlem
    28 april, 2011 vid 06:29

    “Nothing that a cup of tea can’t fix.” Visa ord.

    Nog är han allt lite plufsig Sam men jag tycker att han kör riktigt skönt, han har en lite egen stil, gillar framförallt 05.23, vet inte vad det heter men det är typ det enda toesidetricket jag sett som ser coolt ut.

  • petting_4

    Medlem
    28 april, 2011 vid 15:43

    Efter några månader nere i WA kan jag säga att killen kör ofta med kiten mycket högre än jag hade förväntat mig. Dock kör han fett som fan! Jag vill se mer Nils Wesh och Kevin i filmerna! Jävligt snygga episoder tycker jag annars!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ännu ett avsnitt ifrån Naish TV

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.