Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ännu ett person angrepp här på Steffo!

  • Ännu ett person angrepp här på Steffo!

    Publicerad av patrikol på 16 november, 2003 vid 09:14

    Denna gången är det någon “SamHansson 194.237.148.161” som står bakom! Påstår att jag är bög och senare som “Naken Janne älskar mig och vill suga din… Var skall nivån när det gäller person angrepp ligga på Steffo? Nej drick upp vällingen och kom ut till verkligheten! Har du problem med din sexuallitet eller? Allt tyder på det. Vilken del av dina inlägg tycker du är kite relaterat? mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif

    anonym-anvandare svarade 20 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • kitekonfmaster

    Medlem
    16 november, 2003 vid 09:27

    Bra att du skriver detta, så att det syns iaf. Dom inlägg du hänvisar till är bra långt under gränsen till vad vi tolererar! Jag har tatt bort det som skrevs och skrivit privat till Sam (som oxå e nakenjanne, om du inte har läst IP själv) och sagt vad som gäller, han får gärna skriva kiterelaterat men blire fler “idiot grejor” så är det block som gäller.

    Ber så mycket om ursäkt att jag inte såg det tidigare. HeHe har’u gått och blevit “old hand” nu oxå ; ) många inlägg bli’re… måste va nån slags rekord…

    //Moderatorn

  • patrikol

    Medlem
    16 november, 2003 vid 09:31

    Tackar som bugar! Synd bara att det måste behövas sånt här!
    När skall man fatta att kite är livet! och då har man inte tid till att ängna sig åt person angrepp. Men förmodligen så är han ju ingen vidar kiteare om han har tid att syssla med personangrepp istället för att vara ute på vattnet. Nej nu drar jag och kitear. cool.gif

  • kitelife

    Medlem
    16 november, 2003 vid 09:33

    gött, sissta mackan så kommer jag oxå ; )

    C Ya on the beach…

  • rambo_johnson

    Medlem
    16 november, 2003 vid 13:39

    fan jag old war veterean då eller

  • niklas82

    Medlem
    16 november, 2003 vid 16:12

    Svar till:


    Denna gången är det någon “SamHansson 194.237.148.161” som står bakom! Påstår att jag är bög och senare som “Naken Janne älskar mig och vill suga din… Var skall nivån när det gäller person angrepp ligga på Steffo? Nej drick upp vällingen och kom ut till verkligheten! Har du problem med din sexuallitet eller? Allt tyder på det. Vilken del av dina inlägg tycker du är kite relaterat? mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif

    [/ QUOTE ]

    Helt otroligt..
    Jag har träffat honom personligen några ggr och man kan inte tro att han är som han är här på steffo..
    det har gått för långt nu… tror det ligger lite röka bakom för annars har jag ingen vettig förklaring ????
    Ut med skiten Mer plats åt eliten

    Hålla låda kan man göra men på “civilised” nivå..

    Hej på er

  • patrikol

    Medlem
    16 november, 2003 vid 16:22

    Sam har bett om ursäkt! Inte fan e vi långsinta här inte! Här skall vi ju älska kite eller hur? Surf´s up.

  • kitelife

    Medlem
    16 november, 2003 vid 16:50

    hur fan har du lyckats med det de e fan inte jag? eller e de?

    //Pan

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 november, 2003 vid 17:48

    inte för att det här är personangrepp. men skit ner den där sam, så han aldrig dyker upp här igen…

  • niklas82

    Medlem
    16 november, 2003 vid 18:49

    gött ju allt i sin ordning

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 november, 2003 vid 19:28

    217.215.15.199

    ok rambo

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 november, 2003 vid 23:45

    Personangrepp säger mer om angriparen än om den angripne, inget att bry sig om!Mvh Bengt N http://www.skid.nu

  • rambo_johnson

    Medlem
    17 november, 2003 vid 00:30

    hallo

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 november, 2003 vid 15:31

    solly, trodde du satt på den adressen med.

    gustav

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ännu ett person angrepp här på Steffo!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.