Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing äntligen !!!!

• Knatte

Gäst
    29 augusti, 2005 vid 18:42

Grattis!!
    Men vi väntar ju med spänning på vem du är och ett inskickat tracks till GPS.speedsurfing.com som vi kan beundra siffrorna också smile.gif
    Var surfade du och hur mycket vind vart det??

• surfan

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 19:13

Tyvärr tror ja inte på de vill ha bevis

• anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 19:26

jag var i danmark och körde i limfjorden . vinden var cirka 12-15 i byarna det var riktigt plattvatten så det stället kan jag verkligen rekommendera hur jag skall kunna bevisa hur fort får SURFAN lita på sen ahr jag aldrig haft tanken att skicka in till vad det nu hette. min polare jocke kan ju intyga för det var hans GPS

• markram

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 19:51

Klart vi vill ha bevis.
    Om du laddar in den till GPS.com och blir godkänd så blir
    du ju för tusan sponsor-ämne!!

• culing

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 21:22

Neilpryde RS5 finns inte i 6.3!!!!!!!

• Knatte

Gäst
    29 augusti, 2005 vid 21:27

Denna siten pratade jag om: http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp
    Har din polare en GPS som kan anslutas till en dator, så är det bara att följa instruktionerna.. (vilket är ganska bökigt första gången).
    Läs på FAQ, så får den lite inblick hur det fungerar.
    Men finns bara viljan, så kommer vi eller våran RTK TBsurf hjälpa till tongue.gif

Det är ingen som misstror ditt resultat, men vi flesta andra lägger upp resultatet på denna sajten. Då vet man liksom att dessa speedrepor är kollade/godkända innan publiceringen.

• jester

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 21:54

Yeye. Min polare kan jag säkert övertyga att hålla med om att jag körde 42 knop idag…

Men seriöst…. Man blir ju lite skeptisk när någon postar ett resultat anonymt, och med ett segel som dessutom inte finns…

Yeye. Det går nog över.

• speedkenta

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 06:31

HM.
    Det inlägget är bara för att djävlas.
    Sen att nämna en polare som heter Jocke.
    Efternamn och vem är han.
    Jag kom upp igår med 41,7 på min GPS igår.
    Visst kul att visa på stranden och folk WOW.
    Men att det var en spik visste jag.
    När jag sen kollade hade jag kört rakt in i klubbhuset.
    Jag kom tyvärr bara upp i 26 knop igår.
    Vinden fanns vädret kanon.
    Men ack vilken puckelpist. Sen fegade jag lite. Efter att ha satt en djäkla fart fick jag en ramp i 25 knop tänkte shit. Det blev ett långt och fint skutt med alla delar intakta. Tyvärr så har vi så djäkla mycket sjögräs just nu och gräsfena är inte kul. Borde försvinna snart.
    Ha det blush.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing äntligen !!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.