Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Äntligen lite vinterkite!
-
Äntligen lite vinterkite!
Publicerad av dalen på 20 december, 2009 vid 08:01God Jul på er tomtar!
hildingdude svarade 15 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
va det värt att frysa pungen av sig? :santa: ho ho hooooo
-
Underbart:grin:
God Jul själv min vän
Önskar er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt Kiteår:cool2:
//Roger
-
Fyfasen vad kallt det ser ut. God Jul pa dig, fran haliga varmen i bordshorts och linne:) Maste bara saga att den e sjukt grym C4an basta fortidiga julklappen heltklart.
-
Så sant att det är en sweet kite. Kan inte säga att det är kallt för min nya superdräkt är helt sjukt varm. 5.3 med raggarpung! Det är synd om jonaish som inte har fått hår på sin ännu! Fast han lär ju inte frysa så mycket för han surfar ju bara på nätet.
🙂 -
Dalen;593014 wrote:Så sant att det är en sweet kite. Kan inte säga att det är kallt för min nya superdräkt är helt sjukt varm. 5.3 med raggarpung! Det är synd om jonaish som inte har fått hår på sin ännu! Fast han lär ju inte frysa så mycket för han surfar ju bara på nätet.
🙂Hahahaa
VA, är din nya superdräkt gjord av mitt könshår?!?! Jaja, då är det ju inte konstigt att du är helt sjukt varm och mysigt. Som jag har legat å gnidigt runt dem håren under våren och början av hösten, gissa om dem har vart med om mycket innan du fick dem till din superdräkt 😀
-
jonaish;593031 wrote:Hahahaa
VA, är din nya superdräkt gjord av mitt könshår?!?! Jaja, då är det ju inte konstigt att du är helt sjukt varm och mysigt. Som jag har legat å gnidigt runt dem håren under våren och början av hösten, gissa om dem har vart med om mycket innan du fick dem till din superdräkt 😀
ahh materialet ska förbehandlas endel så de tål väta!
Logga in för att svara.