Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Äntligen lite vinterkite!

  • jonaish

    Medlem
    20 december, 2009 vid 12:17

    va det värt att frysa pungen av sig? :santa: ho ho hooooo

  • eagletech19

    Medlem
    20 december, 2009 vid 15:12

    Underbart:grin:

    God Jul själv min vän

    Önskar er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt Kiteår:cool2:

    //Roger

  • virena

    Medlem
    21 december, 2009 vid 22:34

    Fyfasen vad kallt det ser ut. God Jul pa dig, fran haliga varmen i bordshorts och linne:) Maste bara saga att den e sjukt grym C4an basta fortidiga julklappen heltklart.

  • dalen

    Medlem
    22 december, 2009 vid 16:31

    Så sant att det är en sweet kite. Kan inte säga att det är kallt för min nya superdräkt är helt sjukt varm. 5.3 med raggarpung! Det är synd om jonaish som inte har fått hår på sin ännu! Fast han lär ju inte frysa så mycket för han surfar ju bara på nätet.
    🙂

  • jonaish

    Medlem
    22 december, 2009 vid 20:10
    Dalen;593014 wrote:
    Så sant att det är en sweet kite. Kan inte säga att det är kallt för min nya superdräkt är helt sjukt varm. 5.3 med raggarpung! Det är synd om jonaish som inte har fått hår på sin ännu! Fast han lär ju inte frysa så mycket för han surfar ju bara på nätet.
    🙂

    Hahahaa

    VA, är din nya superdräkt gjord av mitt könshår?!?! Jaja, då är det ju inte konstigt att du är helt sjukt varm och mysigt. Som jag har legat å gnidigt runt dem håren under våren och början av hösten, gissa om dem har vart med om mycket innan du fick dem till din superdräkt 😀

  • hildingdude

    Medlem
    23 december, 2009 vid 05:27
    jonaish;593031 wrote:
    Hahahaa

    VA, är din nya superdräkt gjord av mitt könshår?!?! Jaja, då är det ju inte konstigt att du är helt sjukt varm och mysigt. Som jag har legat å gnidigt runt dem håren under våren och början av hösten, gissa om dem har vart med om mycket innan du fick dem till din superdräkt 😀

    ahh materialet ska förbehandlas endel så de tål väta!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Äntligen lite vinterkite!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.