Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › äntligen surfat !!!!!!!!!!!!!!
-
äntligen surfat !!!!!!!!!!!!!!
Publicerad av anonym-anvandare på 14 augusti, 2002 vid 10:51Idag fick men sig en dos av vind var ute i cirka 2 timmar full planing KANON . ok givetvis på Västkusten Göteborg
LÄNGE LEVE FORMULA !!!!!!!!!!!!joeithafish svarade 22 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
lyckos!
seglat 5 min på 10 dagar, börjar få svår abstinens!!!
måste nog snart köpa en 12.5:a…. -
Samma här, seglat för första gången på typ 3 veckor (vindtorka). Skitnajs i Lomma med fin sideshore, typ 12 m/s, var på vattnet konstant i 8 timmar. Självklart körde jag 6.0 (väger 58kg), man är väl ingen pussy 😀 Närmare sanningen är väl att jag är livrädd för att det ska mojna medan jag riggar ner 😀 Men men, nu är vi en bit in i augusti och det är bara att vänta in stormarna..
Ha de gött och kom ihåg: windsurfing 4 life 😀 Ööh..
Hang loose!
/Eli -
Minns inte när jag surfa sist … alla blåsiga dagar i sommar har krockat med jobb eller andra “viktiga” saker …
skänker snart bort mina prylar … -
jag ska göra min plikt:
offra mig och ta emot eventuella bortskänkta prylar (om de är schysta).
det är hårt, men grejor som gratis material är smällar man får ta =) -
[censored] vad det blåser dåligt här i sthlm, jag har en tokig abstinens jag bara måste ut på vattnet.
-
Förra veckan: Klitmöller med 5.8 å vågisen……….
Sen dess dock NOLL surf och abstinensen börjar bli allvarlig. -
a det börjar kännas nu. inte ens nienollan räckte till igår och verkar inte göra det idag heller, ett riktig jävla högtryck är det.
Logga in för att svara.