Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Äntligen vind…

  • Äntligen vind…

    Publicerad av racer på 23 juli, 2002 vid 02:33

    Klockan är runt halv fem på morgonen och det håller på att ljusna ute, har haft problem att sova för att det blåst så in i h-vete. smile.gif Sitter vid datorn och gör en sista check på vädersidorna och kan bara konstatera att det blåser apa ute.

    Nu drar jag strax till Ringenäs, så fort kaffet är färdigt.
    Det är fint att ha semester när det gör vågor över 3m……

    Hoppas alla får fint surf idag.

    /Thomas, HSTD

    ian svarade 22 år sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 juli, 2002 vid 04:17

    Fixade mej inte upp tidigare än kl 6. På väg till Varberg, fan va gott det ser ut på webbkameran…

  • adde

    Medlem
    23 juli, 2002 vid 05:02

    en näve grovt bröd och gårdagens avslagna cocacola… nu ska det äntligen bli lite surf…

    v-berg here we come

    /adde

  • ian

    Medlem
    23 juli, 2002 vid 20:15

    har vart ute å målat huset i tio timmar idag för att kunna bli av med det och surfa, känns rätt surt att stå på en hög svajig stege och svabba på färg när det blåser. men ni får leka med vinden så länge den varar, för imorgon är det nog färdigmålat och jag är ledig för att surfa.
    Ian

  • ian

    Medlem
    23 juli, 2002 vid 20:15

    har vart ute å målat huset i tio timmar idag för att kunna bli av med det och surfa, känns rätt surt att stå på en hög svajig stege och svabba på färg när det blåser. men ni får leka med vinden så länge den varar, för imorgon är det nog färdigmålat och jag är ledig för att surfa.
    Ian

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Äntligen vind…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.