• Äntligen

    Publicerad av nik på 20 september, 1999 vid 03:51

    Nu fick vi äntligen lite vind här uppe i norr.
    Det var iofs stora grejer som gällde men vad gör väl det när man inte har surfat på ett tag.
    Måste ha varit skapligt efter hela ostkusten eller?
    MVh Nik TS

    Nik TS

    robin svarade 24 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 september, 1999 vid 06:18

    Jodå, söndag em kom vinden till revhaken, Åhus. Alla var där, det kom folk från västkusten, skåne, öland. Jag vågar påstå att det aldrig tidigare har varit så många surfare på vårt favoritspot på ost, kul! Jag förstår bara inte hur alla hittade ner på småvägarna?! However, vinden kom på eftermiddagen och alla gav sig ut på vattnet, en underbar syn med många fina hopp och manövrar i vågorna då det var många duktiga surfare på plats. Vind, vågor och dessutom oförskämt varmt i vattnet, härligt! Jag tror att de flesta var nöjda även om vinden droppade lite på slutet. Idag måndag ligger det ost 10-15 m/s, vi syns i revhaken i em! /Per

  • robin

    Medlem
    21 september, 1999 vid 07:13

    Stockholm har haft 6.5-drag lördag, söndag och måndag. Fast av någon konstig anledning var det många av oss som inte märkte att det blåste på lördagen:-( Söndag och måndag var dock skitkul!!

    Robin

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.