Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Använd Hjälm!!!

• eagletech19

Medlem
    9 juni, 2006 vid 10:14

Hej
    Tråkigt att höra ,mina tankar går till hans familj och vänner.
    //Roger Ö

• davids

Medlem
    9 juni, 2006 vid 11:13

Vadå var han ute och körde helt själv?? Var där ingen annan som kunde hjälpa honom när han kom upp på land? Märklig incident…

• hengo

Medlem
    9 juni, 2006 vid 11:19

fatta inte ås bra men det verkar som det blåste frånlandsvind han slog i huvet när han skulle försöka komma in, och drev ut till havs..

• skotten

Medlem
    9 juni, 2006 vid 12:08

Poor Guy, again proving that we should all be thinking ”what if” everytime we are out on the water.

• mrmille

Medlem
    9 juni, 2006 vid 12:16
    hengo wrote:
    fatta inte ås bra men det verkar som det blåste frånlandsvind han slog i huvet när han skulle försöka komma in, och drev ut till havs..

Fattade något liknande.
    Det är ju inte första gången en Norrman dör i sporten. Riktigt tråkigt, hoppas vi slipper liknande incidender här.

• skotten

Medlem
    9 juni, 2006 vid 12:32

ah jees, imagine how hard it would be to handle loosing one of the guys… I really feel sorry for his family and mates.

• lina

Medlem
    9 juni, 2006 vid 12:56

trisst med olyckan!
    en kitekompis var illa ute en gång förra året i april tror jag det var, han fick simma länge o blev kraftigt nedkyld, men eftersom de andra kitarna solade på stranden, (i land var det riktigt varmt) förstod de inte att han blev så nedkyld.
    se alltid till o fråga någon som krashat, håll ögonen öppna även mitt i sommaren, på djupt vatten kan det vara kallt!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA