Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Använd Hjälm!!!

  • eagletech19

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 10:14

    Hej
    Tråkigt att höra ,mina tankar går till hans familj och vänner.
    //Roger Ö

  • davids

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 11:13

    Vadå var han ute och körde helt själv?? Var där ingen annan som kunde hjälpa honom när han kom upp på land? Märklig incident…

  • hengo

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 11:19

    fatta inte ås bra men det verkar som det blåste frånlandsvind han slog i huvet när han skulle försöka komma in, och drev ut till havs..

  • skotten

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 12:08

    Poor Guy, again proving that we should all be thinking “what if” everytime we are out on the water.

  • mrmille

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 12:16
    hengo wrote:
    fatta inte ås bra men det verkar som det blåste frånlandsvind han slog i huvet när han skulle försöka komma in, och drev ut till havs..

    Fattade något liknande.
    Det är ju inte första gången en Norrman dör i sporten. Riktigt tråkigt, hoppas vi slipper liknande incidender här.

  • skotten

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 12:32

    ah jees, imagine how hard it would be to handle loosing one of the guys… I really feel sorry for his family and mates.

  • lina

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 12:56

    trisst med olyckan!
    en kitekompis var illa ute en gång förra året i april tror jag det var, han fick simma länge o blev kraftigt nedkyld, men eftersom de andra kitarna solade på stranden, (i land var det riktigt varmt) förstod de inte att han blev så nedkyld.
    se alltid till o fråga någon som krashat, håll ögonen öppna även mitt i sommaren, på djupt vatten kan det vara kallt!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Använd Hjälm!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.