• lars_k

Medlem
    10 september, 2007 vid 18:33

Kommer att funka lika fint som det brukar. Dvs pang på rak onshore.

• simpa

Medlem
    10 september, 2007 vid 18:55

Tror att det kommer blåsa bra både fredag och lördag i hela landet, inte en enda prognos har bangat vad jag kan se!! Sen kan det alltid ändras men nu har man iallafall något att se framemot, fördriva tiden lite..

• adloon

Medlem
    10 september, 2007 vid 19:20

inte rak onshore, ser till och med ut att vrida till NV

• tim-eriksson

Medlem
    10 september, 2007 vid 19:20

Tycker söndag ser okej ut också… ?

• basse

Medlem
    10 september, 2007 vid 19:36

@Lars_K 413478 wrote:

Kommer att funka lika fint som det brukar. Dvs pang på rak onshore.

Lika bra du drar till Danmark igen…

• lars_k

Medlem
    10 september, 2007 vid 19:50

Ja, det har du rätt i!

• gurra1978

Medlem
    10 september, 2007 vid 19:50
    Basse;413503 wrote:
    Lika bra du drar till Danmark igen…

Haha, Apelviken var bättre än Danmark eller? Lars K åkte bom för han hade ingen 3.7:a. Snopet.

• aronh

Medlem
    10 september, 2007 vid 19:57

Oj vad man längtar hem helt plötsligt. Hoppas det blir en kanon dag för er i apelviken.

• lars_k

Medlem
    10 september, 2007 vid 19:58

Nä, har inget 3.7. Fast jag var på väg att rigga upp mitt 3.4…hade nog funkat OK.
    Jag väljer hellre Middles med överriggat 4.0 än Apels pessvågor iaf. Hvergang! 🙂

• adloon

Medlem
    10 september, 2007 vid 20:04

ja, det har blåst varje helg här i skåne, jag surfade i ängelholm (klitterhus) i lädags, det var nice med nytt vågställe

Ha D bra

• andersbq

Medlem
    10 september, 2007 vid 20:22

Ja då ser det ut som 2007 fortsätter att vara ett magiskt år när det blåser på helgerna, snart är 50 surfdagar passerade. På lördag den 15/9, visserligen supertidigt att gissa säkert, men mycket vind blir det nog. Och kanske lite lite vinkel mot VNV i Apelviken. Men om jag fick välja skulle jag nog oxå dragit till Hanstholm med 4.0. Ack den tiden man var singel…

• tdk

Medlem
    11 september, 2007 vid 04:01

@Lars_K 413520 wrote:

Nä, har inget 3.7. Fast jag var på väg att rigga upp mitt 3.4…hade nog funkat OK.
    Jag väljer hellre Middles med överriggat 4.0 än Apels pessvågor iaf. Hvergang! 🙂

Gah! Lasse, erkänn nu! Apel slår alla spot i skandinavien, jag vet att du tycker det, em vill bra försöka hålla en tuff attityd! Man kan ju tillochmed hoppa åt rätt håll där! 😀

• lars_k

Medlem
    11 september, 2007 vid 05:53

Jo, tänkte bara provocera Gurra och Basse lite. Apel kan ha sina ljusa stunder, blir det lite vinkel är det ju alltid kul. Pessvågor till trots. 😉

• basse

Medlem
    11 september, 2007 vid 09:28

höhöhö…. jag provoceras inte av dig längre Lasse….

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA