• lars_k

    Medlem
    10 september, 2007 vid 18:33

    Kommer att funka lika fint som det brukar. Dvs pang på rak onshore.

  • simpa

    Medlem
    10 september, 2007 vid 18:55

    Tror att det kommer blåsa bra både fredag och lördag i hela landet, inte en enda prognos har bangat vad jag kan se!! Sen kan det alltid ändras men nu har man iallafall något att se framemot, fördriva tiden lite..

  • adloon

    Medlem
    10 september, 2007 vid 19:20

    inte rak onshore, ser till och med ut att vrida till NV

  • tim-eriksson

    Medlem
    10 september, 2007 vid 19:20

    Tycker söndag ser okej ut också… ?

  • basse

    Medlem
    10 september, 2007 vid 19:36

    @Lars_K 413478 wrote:

    Kommer att funka lika fint som det brukar. Dvs pang på rak onshore.

    Lika bra du drar till Danmark igen…

  • lars_k

    Medlem
    10 september, 2007 vid 19:50

    Ja, det har du rätt i!

  • gurra1978

    Medlem
    10 september, 2007 vid 19:50
    Basse;413503 wrote:
    Lika bra du drar till Danmark igen…

    Haha, Apelviken var bättre än Danmark eller? Lars K åkte bom för han hade ingen 3.7:a. Snopet.

  • aronh

    Medlem
    10 september, 2007 vid 19:57

    Oj vad man längtar hem helt plötsligt. Hoppas det blir en kanon dag för er i apelviken.

  • lars_k

    Medlem
    10 september, 2007 vid 19:58

    Nä, har inget 3.7. Fast jag var på väg att rigga upp mitt 3.4…hade nog funkat OK.
    Jag väljer hellre Middles med överriggat 4.0 än Apels pessvågor iaf. Hvergang! 🙂

  • adloon

    Medlem
    10 september, 2007 vid 20:04

    ja, det har blåst varje helg här i skåne, jag surfade i ängelholm (klitterhus) i lädags, det var nice med nytt vågställe

    Ha D bra

  • andersbq

    Medlem
    10 september, 2007 vid 20:22

    Ja då ser det ut som 2007 fortsätter att vara ett magiskt år när det blåser på helgerna, snart är 50 surfdagar passerade. På lördag den 15/9, visserligen supertidigt att gissa säkert, men mycket vind blir det nog. Och kanske lite lite vinkel mot VNV i Apelviken. Men om jag fick välja skulle jag nog oxå dragit till Hanstholm med 4.0. Ack den tiden man var singel…

  • tdk

    Medlem
    11 september, 2007 vid 04:01

    @Lars_K 413520 wrote:

    Nä, har inget 3.7. Fast jag var på väg att rigga upp mitt 3.4…hade nog funkat OK.
    Jag väljer hellre Middles med överriggat 4.0 än Apels pessvågor iaf. Hvergang! 🙂

    Gah! Lasse, erkänn nu! Apel slår alla spot i skandinavien, jag vet att du tycker det, em vill bra försöka hålla en tuff attityd! Man kan ju tillochmed hoppa åt rätt håll där! 😀

  • lars_k

    Medlem
    11 september, 2007 vid 05:53

    Jo, tänkte bara provocera Gurra och Basse lite. Apel kan ha sina ljusa stunder, blir det lite vinkel är det ju alltid kul. Pessvågor till trots. 😉

  • basse

    Medlem
    11 september, 2007 vid 09:28

    höhöhö…. jag provoceras inte av dig längre Lasse….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.