Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apel i helgen

  • Apel i helgen

    Publicerad av fj69 på 2 mars, 2008 vid 18:20

    Lite segling i helgen blev det i Apel Lördagen bjöd på 4.2 och bra vinkel postar en bakåt av Linslusen Gurra, och pappalediga Andreas i ett sjysst hopp, efterföljande bilder är från Söndagen då vinden dessvärre droppade från 10-12 m/s till 4-7 m/s, fint väder och ett säkert vårtecken på bild 3 en åkersork som vädrar vår! (Första 2 bilderna fotade av Per i Gtbg)

    /F

    gurra1978 svarade 16 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • gurra1978

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 18:24

    Fina bilder. Det var härligt med sol idag, det är man inte bortskämd med. Få jag se några pics på min feta vågridning med freestyleplankan i 3 m/s nu 😀

    Fan att man inte var morgonpigg och obokad idag, då hade man fått lite mer segling.

  • luwa1111

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 18:32

    Jag saknade dig i Läjet idag Gurra! Jag körde mellan 8 & 10 och det var riktigt bra. Man ska ALDRIG ta sovmorgon när det blåser:cool2:

    //Hellman

  • gurra1978

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 18:34
    Luwa1111;448830 wrote:
    Jag saknade dig i Läjet idag Gurra! Jag körde mellan 8 & 10 och det var riktigt bra. Man ska ALDRIG ta sovmorgon när det blåser:cool2:

    //Hellman

    Ok, jag saknade också mig själv på brädan i morse. Ladda ner min senaste rulle nu. Du har en huvudroll där pga av fint ladd. Sånt gillar jag. Respekt!!!
    :grin::grin::grin:

  • basse

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 19:21

    Åkersork!! hehe

  • rrd

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 19:44

    Men idag var ju Apelviksriktn!!! Dvs V/NV som var bra för 5,0/WC 75 mellan 12 och 13 men sen dog det helt. Surf i både lätt regn o sol o fina vågor o segling ända in till land pga högt vatten.

    Nästa helg ostadig ut…

  • drx

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 20:30

    Ja men det var riktigt fint i Lejet, bra vinkel och vågor! Vi körde från 10 – 14 ca, och det var kanon hela tiden nästan med 5.3, och riktigt fina hopp-ramper och även ridning.

  • lars_k

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 20:57

    Provsköt min nya kamera igår (5 b/s de e najs). Han med sorken laddade lite hit och dit och fastnade som vanligt på bild. Taskigt ljus och beskuret…
    http://picasaweb.google.se/RillesSurf/080301_apel

  • gurra1978

    Medlem
    2 mars, 2008 vid 21:03

    Kärt barn har många namn 😀 Tack för den länken. Sista bilden var klart cool, en annorlunda solnedgång. Lite domedagskänsla :cool2:

    Tur att jag börjar jobba imorgon. Det är snudd på att vi “spammar” konfen med alla bilder och filmer från fina surfdagar nu :tongue:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apel i helgen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.