Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apelviken mån eller tis morgon? Någon?

  • Apelviken mån eller tis morgon? Någon?

    Publicerad av robinthewater på 3 december, 2006 vid 19:29

    Riskerar man att segla ensam om man åker ner till Apelviken eller Läjet i måndag och/eller tisdag morgon? Alla polare har ju packat ihop för i år eller är i Sydafrika…

    adde svarade 17 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • adde

    Medlem
    3 december, 2006 vid 19:44

    @robinthewater 352322 wrote:

    Riskerar man att segla ensam om man åker ner till Apelviken eller Läjet i måndag och/eller tisdag morgon? Alla polare har ju packat ihop för i år eller är i Sydafrika…

    Jag siktar på att åka ned!

  • ola-h

    Medlem
    3 december, 2006 vid 20:09

    Prioriterar nog bort måndagen på grund av onshorevarning (bortskämd med x-off senaste tiden…). Siktar dock på att köra tidigt tisdag morgon.

    Ola H.

  • fj69

    Medlem
    3 december, 2006 vid 20:27

    Hade tänkt att Lördag och söndag skulle satt punkt för säsongen, men två så jäv%¤#ga surfdagar kan inte godtas som de sista minnena av säsongen vintern igenom, alltså – åtminstone måndag blir det segling i varberg. //Fredrik

  • robinthewater

    Medlem
    3 december, 2006 vid 20:40

    Kul! Då kanske man får sällskap. Apelviken eller Läjet? När är du nere Adde?

  • usel

    Medlem
    3 december, 2006 vid 21:11

    Blir Lejet som det ser ut idag, kommer försöka vara nere vid 10 tiden.

  • robinthewater

    Medlem
    3 december, 2006 vid 21:19

    Jag riggar i soluppgången vid 8-tiden. Det sägs att regnet ska upphöra också tack och lov.

  • adde

    Medlem
    3 december, 2006 vid 21:25

    @robinthewater 352322 wrote:

    Riskerar man att segla ensam om man åker ner till Apelviken eller Läjet i måndag och/eller tisdag morgon? Alla polare har ju packat ihop för i år eller är i Sydafrika…

    I morgon blir det eftermiddag pga morgonmöten… ser ju grymt ut på tisdag så evt. satsar jag allt då.

  • gurra1978

    Medlem
    3 december, 2006 vid 21:31

    Jag hakar också på + en långresenär från 08-land. Fyfan vad bra det ser ut nu, jag älskar det här. Jag prioriterar mån,tis,ons,vila tors sen fre lör och sön 😉

    Vad är det här rykteskraft till vänster för shit?

  • surfpunk

    Medlem
    4 december, 2006 vid 17:27

    Läjet var trevligt idag,riktigt fina hoppvågor,lite sämre för vågridning eftersom det var lite för mycket onshore men ändå hyfsat.Vid kl14 sprack himlen upp o en strålande sol letade sig fram,tror jag körde 2,5-3 timmar totalt och frös förvånansvärt lite.Med veckans prognos så kanske man skulle ta ut en veckas surfsemester,i sverige,i december…varför åka utomlands…

  • ola-h

    Medlem
    4 december, 2006 vid 18:47

    Jag kör från soluppgången i Lejet imorgon. Måste sticka rätt snabbt sen, har ett möte som jag trodde började 12 men som börjar 10. I Göteborg. Hoppas sedan på Åsa på onsdag em.

  • ola_p

    Medlem
    4 december, 2006 vid 19:55

    Jag skippar lejet imorgon, ser lite för kass ut på prognosen och ingen annan skall med härifrån.

    Åsa Ons. em, låter trevligt även om det ser lite tveksamt ut på prognosen just nu…

  • adde

    Medlem
    5 december, 2006 vid 12:10

    Ingen missade nått i morse utom jag och OlaH som missade några timmars sömn…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apelviken mån eller tis morgon? Någon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.