Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Apelviken; mkt vind, sneda horisonter o hundar

  • Apelviken; mkt vind, sneda horisonter o hundar

    Publicerad av rusiak på 25 augusti, 2007 vid 19:56

    A-bay levererade idag..fina vågor o bra tryck.

    Nog jag på de flesta bilderna, Arild o Berntsson one on one, hundar, vindsurfing mm.

    Morgondagen ser ju inge sämre ut 🙂

    //Alex

    haze svarade 16 år, 7 månader sedan 12 Medlemmar · 26 Svar
  • 26 Svar
  • _sofia_

    Medlem
    25 september, 2007 vid 15:59

    Nice pics alex, snällt att hunden fick vara me =) syns i vattnet snart =P

  • rusiak

    Medlem
    25 september, 2007 vid 16:15

    @_Sofia_ 417957 wrote:

    Nice pics alex, snällt att hunden fick vara me =) syns i vattnet snart =P

    ooohh, det var från en goo helg 🙂

    Kopplade leashen i hundhalsbandet o lät den bada lite efter fotograferingen. Smutsig hund..

    Snart rockar vi igen du, hör av dig när du dyker ner..eller ut..igen!

    //alex

  • _sofia_

    Medlem
    25 september, 2007 vid 16:27

    Okay, så de finns två hundar på månen nu då =P
    Yes of course, hoppas de int va en pik de me “dyka ner” från i söndags, ja va faktiskt uppe på brädan en hel del =P hadé

  • sourra

    Medlem
    25 september, 2007 vid 16:35

    Fan, där fick jag ett hjärta fullt av hopp helt i onödan. Såg bara som hastigast att inlägget var postat den 25:e (idag är det också den 25:e) och att morgondagen inte skulle bli sämre. Jag skyller allt detta bortkastade hopp på Sofia som fick tråden att dyka upp igen. Skäms! =)
    Ingen som har lite vind i bakfickan?

  • snygging

    Medlem
    25 september, 2007 vid 17:38

    @sourra 417964 wrote:

    Fan, där fick jag ett hjärta fullt av hopp helt i onödan. Såg bara som hastigast att inlägget var postat den 25:e (idag är det också den 25:e) och att morgondagen inte skulle bli sämre. Jag skyller allt detta bortkastade hopp på Sofia som fick tråden att dyka upp igen. Skäms! =)
    Ingen som har lite vind i bakfickan?

    Jag har men den luktar!!! hahahaa!!!

  • arild

    Medlem
    25 september, 2007 vid 18:50

    @snygging 417979 wrote:

    Jag har men den luktar!!! hahahaa!!!

    :laugh: Haha

  • virena

    Medlem
    25 september, 2007 vid 20:43

    @sourra 417964 wrote:

    Fan, där fick jag ett hjärta fullt av hopp helt i onödan. Såg bara som hastigast att inlägget var postat den 25:e (idag är det också den 25:e) och att morgondagen inte skulle bli sämre. Jag skyller allt detta bortkastade hopp på Sofia som fick tråden att dyka upp igen. Skäms! =)
    Ingen som har lite vind i bakfickan?

    Ibland känns det skönt att ha vädergudarna på min sida:wink:, nu kan jag flyttstäda och ta hand om mina ben utan att skära mig i armarna. Upptäckte dock när jag slutade med voltarenen igår att benen inte hade förbättrats så mycket som jag trodde:frown: Nu har jag bara en vecka på mig att bli bra. Skall få min tredje laserbehandling imorn och börjar tvivla på om det hjälper nåt överhuvudtaget? ja, ja jag får väl ägna mig åt skärmflygning i rio istället:laugh: :laugh: :laugh:

  • _sofia_

    Medlem
    26 september, 2007 vid 10:05

    hoppas på du sourra men de blåser dåligt nu… längtade bara tillbaka till sommarvädret, så kika in lit bilder från i somras a hitta denna söta hund =D

  • snygging

    Medlem
    26 september, 2007 vid 12:06

    @Virena 418021 wrote:

    Ibland känns det skönt att ha vädergudarna på min sida:wink:, nu kan jag flyttstäda och ta hand om mina ben utan att skära mig i armarna. Upptäckte dock när jag slutade med voltarenen igår att benen inte hade förbättrats så mycket som jag trodde:frown: Nu har jag bara en vecka på mig att bli bra. Skall få min tredje laserbehandling imorn och börjar tvivla på om det hjälper nåt överhuvudtaget? ja, ja jag får väl ägna mig åt skärmflygning i rio istället:laugh: :laugh: :laugh:

    Se det positivt du har en underbar resa framför dig oavsett vad som händer medan vi andra trälar i sverige! annars kanske man kan vågsurfa om benen inte blir bra!
    🙂

  • sourra

    Medlem
    26 september, 2007 vid 17:06

    @_Sofia_ 418075 wrote:

    hoppas på du sourra men de blåser dåligt nu… längtade bara tillbaka till sommarvädret, så kika in lit bilder från i somras a hitta denna söta hund =D

    Mmm, hoppet är det sista som lämnar kroppen. I helgen blir det surf, även om det innebär att jag kommer hamna på Jylland i slutet av dagen.

  • kalina

    Medlem
    26 september, 2007 vid 18:38

    @Virena 418021 wrote:

    Ibland känns det skönt att ha vädergudarna på min sida:wink:, nu kan jag flyttstäda och ta hand om mina ben utan att skära mig i armarna. Upptäckte dock när jag slutade med voltarenen igår att benen inte hade förbättrats så mycket som jag trodde:frown: Nu har jag bara en vecka på mig att bli bra. Skall få min tredje laserbehandling imorn och börjar tvivla på om det hjälper nåt överhuvudtaget? ja, ja jag får väl ägna mig åt skärmflygning i rio istället:laugh: :laugh: :laugh:

    När du är klar med flyttstädningen så kan du ta en tur ner till varberg så kollar vi på kitefilm och äter lite revbenspjäll när det ändå inte blåser :crazy:
    Hör av dig i helgen tjejen!
    Kram Kalina

  • svinet

    Medlem
    27 september, 2007 vid 07:14

    @rusiak 417960 wrote:

    ooohh, det var från en goo helg 🙂

    Kopplade leashen i hundhalsbandet o lät den bada lite efter fotograferingen. Smutsig hund..

    Snart rockar vi igen du, hör av dig när du dyker ner..eller ut..igen!

    //alex

    Vad gör han med hunderne. Du får hålla dig i skinnet Alex 😉
    Precis som Eddie M säger 😉

  • virena

    Medlem
    27 september, 2007 vid 09:34

    @snygging 418097 wrote:

    Se det positivt du har en underbar resa framför dig oavsett vad som händer medan vi andra trälar i sverige! annars kanske man kan vågsurfa om benen inte blir bra!
    🙂

    Va go du e. Det är klart det ordnar sig. Känns bara lite jobbigt så här innan. Det är bara att plocka fram den uppfinningsrika sidan och hitta på nån sport där man inte använder benen. Typ träna att gå på händer eller nåt.Eller forspaddling har jag ju alltid varit sugen på fast då spänner man säkert benen en del. Ja, ja det ordnar sig som sagt.

    @Kalina 418179 wrote:

    När du är klar med flyttstädningen så kan du ta en tur ner till varberg så kollar vi på kitefilm och äter lite revbenspjäll när det ändå inte blåser :crazy:
    Hör av dig i helgen tjejen!
    Kram Kalina

    Å, vår kite och revbenskväll kommer jag aldrig glömma, hi hi. Hinner nog tyvärr inte med en innan jag sticker. Men jag hoppas erbjudandet står kvar när jag kommer hem. Om jag nu kommer hem. Fixade min sydafrika biljett så att jag kan stanna ett helt år om livet här hemma verkar för tråkigt och det inte finns något jobb:laugh: :laugh: :laugh:. Vi hörs, Kram kram

  • _sofia_

    Medlem
    27 september, 2007 vid 10:31
    sourra;418161 wrote:
    Mmm, hoppet är det sista som lämnar kroppen. I helgen blir det surf, även om det innebär att jag kommer hamna på Jylland i slutet av dagen.

    Okay då kanske vi ses på Jylland då, funderar på att besöka stranden på sön, får se va de blir av de.. :laugh:

  • fesen

    Medlem
    27 september, 2007 vid 17:47

    På havet kan ingen höra dig skrika…

    (Hur enda in i heliga helsika hamnade detta inlägget här?!?!)

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Apelviken; mkt vind, sneda horisonter o hundar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.