Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Apelviken; mkt vind, sneda horisonter o hundar

  • hildingdude

    Medlem
    27 september, 2007 vid 17:49

    det behöver ju inte var jylland om man är i onsala!

  • sourra

    Medlem
    27 september, 2007 vid 18:02

    Det är svårt att nöja sig med den där geggviken om man vant sig vid Varbergs långsträckta sandstränder :smirk:

  • _sofia_

    Medlem
    28 september, 2007 vid 07:16

    ja får väl tejpa fast nödrakter på ryggen =P

  • _sofia_

    Medlem
    28 september, 2007 vid 10:22

    Förresten sourra och Fesen, vad har ni för tips på spots på västkusten?(förutom varberg) ni som kommer från Göteborg..

  • sourra

    Medlem
    28 september, 2007 vid 11:09

    @_Sofia_ 418578 wrote:

    Förresten sourra och Fesen, vad har ni för tips på spots på västkusten?(förutom varberg) ni som kommer från Göteborg..

    I och med att jag är lite bortskämd med Varbergs vackra stränder så har det inte blivit så extremt mycket åkt på andra spots. Men Rågelund och Torkelstorp tycker jag är helt ok. Torkelstorp är som regel rätt platt och fint. Askim är också ok men sjukt känsligt för vilken vindriktning som gäller. Sen finns det Fiskebäck, lite spots ute på öarna och på Hisingen men där har jag inte kört något, främst beroende på måttligt inspirerande utlåtanden från andra åkare. Och sen finns det nåt ställe som man inte talar högt om för det är för fint i förhållande till sin ringa storlek =)

    Men om du har problem med att hitta folk att samåka med från Herrljunga går det oftast fint att ta tåget in till stan och bli hämtad vid centralen. Jag åkte det eländiga tåget hela sommaren och det går ju rätt snabbt och smidigt. Vi brukar åka ned från Gbg så snart det börjar svaja lite i trädtopparna.

  • che_riff

    Medlem
    28 september, 2007 vid 11:36

    Någon som har planer? Idag , imorgon? Hardcore på Öckerö?

  • sourra

    Medlem
    28 september, 2007 vid 11:47

    Jag har drömmar och fantasier om det men inga planer. Det här med sociala åtaganden är helt överskattat. Fredag och lördag går helt bort. Det är sista gången, sen ska jag säga upp bekantskapen med mina icke vindburna vänner. Men om prognosen blir kul för söndag vet du var du kan vända dig för manligt sällskap Johan.

  • _sofia_

    Medlem
    29 september, 2007 vid 19:18

    Kan ju säga att måndag gäller stenhårt! =P

  • sourra

    Medlem
    29 september, 2007 vid 23:59

    @_Sofia_ 418938 wrote:

    Kan ju säga att måndag gäller stenhårt! =P

    Är det någon go prognos för måndag?

  • _sofia_

    Medlem
    30 september, 2007 vid 08:20
    sourra;418961 wrote:
    Är det någon go prognos för måndag?

    Ja lagom för mig som ny och int fått köra på en vecka a e så sugen.. Men inget hardcore för de stora grabbarna…

  • haze

    Medlem
    30 september, 2007 vid 19:57

    Jag kör i Viken imorgon eller Läjet… Är där från 10 typ

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Apelviken; mkt vind, sneda horisonter o hundar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.