Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apelviken onsdag morgon… Någon?

  • ola-h

    Medlem
    7 november, 2007 vid 01:24

    Kollar Åsa först. Är de inte vågor är jag nere A-bay till 8.

  • surfmeister

    Medlem
    7 november, 2007 vid 06:56

    Nere i Apel vid 09:30-tiden!

  • Oregistrerad

    Gäst
    7 november, 2007 vid 07:02

    Fan jag vill ut och testa mitt nya objektiv och nog fan blåser det idag men e fast på jobbet, LUNCHEN kanske 🙂

  • robrox

    Medlem
    7 november, 2007 vid 12:37

    Fan det var rätt hyggligt idag. Lite för mycket nord kanske. Jag fick testat det nya objektivet iaf, sitter med runt 120 bilder nu som ska gås igenom :). Kommer finnas på http://www.stoneandwater om nån dag då siten just nu ligger nere.

    Du som jag pratade med nere vid parkeringen, vem var du? 🙂 Hör av dig om du vill ha lite bilder stoneandwater@gmail.com

    Nehe nu måste man nog jobba chefen sneglar lite 🙂

  • Oregistrerad

    Gäst
    7 november, 2007 vid 16:23

    Fin dag i Apel idag ju. Vinkeln var kalas och vågorna ok. Bilder någon?

  • robrox

    Medlem
    7 november, 2007 vid 19:20

    Jag har en hel drös med bilder körde på iso 1600 av misstag så de e lite brus i dem men bilder iaf kommer finnas på
    http://www.stoneandwater.nu site e tyvärr nere idag men vi hoppas ha den uppe imorgon här är 2 smakprov

    SeeYaa

  • robinthewater

    Medlem
    7 november, 2007 vid 19:39

    Ja, det var en riktigt trevlig förmiddag! Helt klart värt att kompa ut 4 timmar. Morgonsurf har guld i mun!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apelviken onsdag morgon… Någon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.