Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är den bra?

• anonym-anvandare

Medlem
    12 september, 2001 vid 10:46

Jag har en sådan Custom Flow 266 – 2000 blå men väger 90 kg och borde ha köpt den större varianten 276. Med 5 m2 segel funkar den perfekt men med 6 m2 segel blir den sämre och kommer sent igång .
    Tänker därför sälja min.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 september, 2001 vid 11:12

Jag har en Custom Flow 276 -00 den planar tidigt, är lättgippad o går rätt snabbt…så den e jag väldigt nöjd med o kan rekomendera.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 september, 2001 vid 13:20

Vad är det för skillnad på custom flow -00 och -01 förutom årsmodell?

• anonym-anvandare

Medlem
    12 september, 2001 vid 14:40

Costom flow 276 -00 (103 liter, 276 lång , 57,8 bred ,7,2 kg)
    Costom Flow v105 -01 (105 liter, 274 lång , 58,5 bred ,7,3 kg)

Som du ser e det ingen större skillnad…01:an e lite kortare o lite bredare.

• anonym-anvandare

Medlem
    12 september, 2001 vid 14:44

Vilka förhållande funkar den hyggligt i om man väger runt 70 kg? Vilka segelstorlekar går okey att använda? Jag kollar efter en allaround bräda, vill bara ha en och har funderat på denna!

Surfa på/Jan

• anonym-anvandare

Medlem
    12 september, 2001 vid 15:17

Beror lite på var du bor, är det platt vatten , blåser det lite då ska du köpa Custom 276 . Annars som allround köp 266.
    Lycka till.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA