Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är det bara jag eller?

  • Är det bara jag eller?

    Publicerad av clemens på 8 november, 2005 vid 18:42

    Ströläste lite på aftonbladet när jag rammlade in på en artikel om sockerberoende
    Är det bara jag som roas av dessa formuleringar som mycket väl skulle kunna vara en karikatyr av sig själva?

    Svar till:


    Har du under senaste året försummat några av dina vardagliga åtaganden på grund av att du ätit för mycket sötsaker?

    [/ QUOTE ]

    Svar till:


    Har du under senaste året känt att du vill eller behöver ändra ditt sätt att äta eller handskas med sötsaker?

    [/ QUOTE ]

    alexasu svarade 18 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • alexasu

    Medlem
    8 november, 2005 vid 22:27

    ja, bara du.
    det var ju inte alls så att jag köpte en fet jävla godispåse för 30 spänn på turken att nafsa på när jag pluggade fof. “den räcker gott å väl hela kvällen” tänkte jag innan jag streck-åt den so fort jag kom innaför dörren. detta ledde till ett visst illamående som hindrade mig att genomföra mina studier ända tills blodsockerhalten sjönk så mycket att jag somnade i soffan. när man sedan blev väckt av fadern sin för att middagen är klar fann man ju att man var aldeles för full i magen för att äta. å kvällen blir fan inte bättre för att man äter en klen middag. jag lyckades trots dåsighet plugga in alla fågelläten vi skulle kunna till fof-provet bara för att dagen efter finna att de inte var med i förhöret och att jag inte borde försummat dom förbaskade tättingarna. nu kommer jag få dåligt betyg i den kursen som i sin tur kommmer dra ner mitt snittbetyg vlket kommer leda till att jag inte kan komma in på den utbildning jag vill, vilket betyder att jag inte kan bli vad jag vill när jag blir stor.
    kort sagt: godis fuckade mitt liv.

  • clemens

    Medlem
    9 november, 2005 vid 13:48

    Patetiskt försök att försöka lasta över dina misslyckaden på stackars oskyldiga gelehallon.
    Vore det inte bättre att inse vad som är roten till faleringen, att du har kklippt dig! all styrka sitter i håret!

  • alexasu

    Medlem
    9 november, 2005 vid 16:38

    det var faktiskt inga oskyldiga geléhallon!
    det var lömska colapops, onda malaco-fiskar och hämndlystna zoo!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är det bara jag eller?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.