Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är det ingen som surfar längre ??????????????

• anonym-anvandare

Medlem
    1 juni, 2001 vid 22:58

Vad annars är en konf till för, man köper o snackar grejor, surfar gör man inte här!!!
    /En som har sin våtdräkt på tork efter dagens surf

• ronke-glenn

Medlem
    2 juni, 2001 vid 10:37

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juni, 2001 vid 11:59

Jag invigde min nya apex igår.. Vinden mojnade och jag fick simma. Det är kallt i norr..

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juni, 2001 vid 13:44

Jag håller med ” mycket bullerobång och lite verksta” är vad det är.

• monsterman

Medlem
    2 juni, 2001 vid 15:55

Jaså, vars surfar du? /umesurfare

• pher

Medlem
    2 juni, 2001 vid 18:55

Hallo på dig.

Kan bara säga att visst snackas det prylar och annat,,, men jag är glad för varje inlägg kan jag säga…(utom dem som handlar om bajs), tycker det är roligt att läsa dessa inlägg så länge de är hyfsat seglings relaterat.

Vore juh inte så roligt om det bara fanns 5 nya inlägg om dagen, om du förstår vad jag menar..

Själv har jag inte varit ute sen förra helgen… i mina trakter blåser det inte mycket för tillfället… så då är ”konfen” en god tröst.

Mvh

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är det ingen som surfar längre ??????????????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.