Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing är det konstigt att man undrar?

  • är det konstigt att man undrar?

    Publicerad av hesse på 5 december, 2001 vid 21:23

    Är det konstigt att man undrar varför man stannar kvar i det här sketna gammla blöta kalla landet?
    När man efter fyra timmars afterwork-sömn precis vaknat men fortfarande känner sig som att man varit full i större delen av sitt liv. Man lägger sig i soffan och läser ett tjugotal sidor ur Mankell´s “steget efter”, snusar ett otal elefant prillor tills man får ont i läppen, kollar på klockan och ser att den är 22.00 och inser att man borde gå och lägga sig efter som man skall upp och skrapa rutorna på bilen kl 05.10…. Nej va fan nu har jag ju sovit 4 timmar och kommer säkert inte kunna somna förän kl 03.00. Lika bra att sätta på en surf rulle… det får bli sand mellan tårna som jag lånade av en polare i helgen för att på något sätt få fart på dagdrömmandet som skall hjälpa mig med sina otroliga krafter genom den kallare delen av året. Har visserligen sett den tjugofem trettio gånger redan den här veckan men va fan….
    Ja…. hmm ……det är sådana här dagar som man funderar på vad det är som håller en kvar i den här kalla blöta ……
    är det så att man vet att det första surfet på året är så underbart som det brukar vara att man håller ut, eller är man bara helt enkelt dum i huvet?

    klepper svarade 22 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 december, 2001 vid 08:43

    pengarnas odära makt spelar en ett spratt.

  • borje

    Medlem
    6 december, 2001 vid 09:01

    Är det inte ett underbart land vi lever i ?

    Och kan inte livet vara riktigt skönt ibland?

  • klepper

    Medlem
    6 december, 2001 vid 12:56

    Jag förstår dig så väl…

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing är det konstigt att man undrar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.