Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är det någon som har seglat den senaste tiden????????????

  • Är det någon som har seglat den senaste tiden????????????

    Publicerad av anonym-anvandare på 11 augusti, 2002 vid 21:08

    Är det någon som har seglat den senaste tiden????????????Jag är så jänvla sugen på en riktig dag med +++++++++20m/s ………..när kommer den någon som vet?????????????????jag flytar snart till Hawaii det ska bli så jävla götttttttttt……….ska plugga där i ett par år ……….fan det borde vara fler så gör det som windsurfar ………nu kanske man kan lära sig ett och annat………..

    anonym-anvandare svarade 21 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • joeithafish

    Medlem
    11 augusti, 2002 vid 21:24

    Vad ska du plugga på hawaii?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 augusti, 2002 vid 18:10

    Seglade 4.5 idag på Jylland fett,som fan!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 augusti, 2002 vid 19:30

    du vet inte vilka utbilningar eller var man får tag på info om dessa hawaii utbilningar?!?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 augusti, 2002 vid 19:59

    Ursäkta Dude, kanske en känslig fråga…men kostar det mycket pengar för det låter så, annars hade nog fler gjort det smile.gif. Också intresserad av info om det finns….

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 augusti, 2002 vid 20:49

    Min bror var i Florida i ett halv år det kostade honom 50000kr bara i teminsavgift + boende+mat+flyget det blir en del. Jag tror inte det är det är dyrare på Hawaii vad det gäller terminsavgifterna. När man pluggar utomlands så kan man dessutom få låna extra stålar av CSN, alltid något.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 augusti, 2002 vid 21:37

    Tja, det är ju rätt mycket pengar, men det är klart, har man dem är det säkert värt en hel del med en sådan resa kan jag tänka mig. Jag hade inte tvekat en sekund…. smile.gif

  • eriksson

    Medlem
    14 augusti, 2002 vid 21:59

    De skulle inte jag heller ha gjort!…men själv så har man inte ens råd med ett nytt segel! frown.gif ILLA!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 augusti, 2002 vid 22:01

    He He ! ….och jag behöver mer än ett nytt segel……
    Kanske skulle börja bowla istället ?!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är det någon som har seglat den senaste tiden????????????

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.