Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Årets stora film från Bonaire 2016! | Erik Håkman

  • dendrite

    Medlem
    4 juni, 2016 vid 16:03

    Wow underbart plattvatten och grymma trick! När är bästa tiden på året att åka till Bonaire?

  • hakman

    Medlem
    6 juni, 2016 vid 16:34

    Thnx! Bästa tiden är efter regnsäsongen är över, runt mars/april. Är du intresserad av mer info så kan du kolla in intervjuen som släpptes i samband med filmen på Continentseven.com:

    http://www.continentseven.com/erik-hakman-bonaire-video-interview/

    /Erik

  • kelso

    Medlem
    7 juni, 2016 vid 19:16

    Snyggt kört Dude!

  • hakman

    Medlem
    8 juni, 2016 vid 20:45

    Yeah man!

  • sundheden

    Medlem
    9 juni, 2016 vid 10:47

    Fan säker du är! Cool video!

    Jag är så sjukligt sugen på att resa till Bonaire.
    Ska bara leta boende, helst vid Soroban beach, men det finns väl bara ett hotell där.

  • stefan_gbg

    Medlem
    9 juni, 2016 vid 14:09

    Grymt Erik, Räknar med några nya bra tips från dig i år, med mina egna segel 😉

  • bjorn-daniels

    Medlem
    9 juni, 2016 vid 19:30

    Håller med, grymt seglat!

  • hakman

    Medlem
    12 juni, 2016 vid 15:02

    Yes, bara ett hotell direkt på stranden. Men det finns ett apartment complex i nedre delen av bukten (LacBai) där du kan ha eget kök osv. Du behöver bil. Jag rekommenderar http://www.roomerbonaire.com . Bästa stället.

    Blir många nya tips i år! Clinics och veckoträningar speciellt för vuxna (20+) hela sommarn!

  • peost

    Medlem
    16 juni, 2017 vid 18:41

    Sjukt sugen på att åka dit till våren. Tror dock att det är svårt att få med någon av mina surfpolare så hör gärna av er om ni har planer att åka dit under våren 2018. Är ju trevligare om man är några stycken.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Årets stora film från Bonaire 2016! | Erik Håkman

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.